رئیس شورای اسلامی شهر شادگان خبرداد:

دو ماه حقوق کارگران شهرداری شادگان پرداخت شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۴۸:۱۹
کد خبر: ۷۶۹۱۵۴
دو ماه حقوق کارگران شهرداری شادگان پرداخت شد
طاهر مقدم گفت: در دو روز گذشته دوماه حقوق کارگران پرداخت شد و بحساب آنها واریز ‌شد.

طاهر مقدم رئیس شورای اسلامی شهر شادگان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهارکرد: با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و اعضای شورای تامین شهرستان و با مساعدت مجموعه استانداری و مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان و با پیشتیبانی امام جمعه شادگان توانستیم در دو روز گذشته دوماه حقوق کارگران زحمتکش شهرداری شادگان را پرداخت کنیم.

وی گفت: تمام دغدغه اعضای شورا شهر و شهردار در این مدت پرداخت مطالبات کارگران و پرسنل بود و با رایزنی های گسترده با استانداری و مدیرکل امور مالیاتی استان خوشبختانه توانستیم  دو ماه حقوق کارگران شهرداری شادگان را پرداخت کنیم.

مقدم مطالبات کارگران شهرداری شادگان در حال حاضر شش ماه به تاخیر افتاده است که امیدواریم به مرور با همکاری مسئولان استان و شهرستان بتوانیم بخشی از این مطالبات را پرداخت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان با اشاره به اینکه حقوق کارگران شهرداری از محل ارزش افزوده و درآمدهایی از جمله عوارض مختلف شهری، صدور پروانه‌ ساختمان تامین می شود، افزود: شهر شادگان در حال حاضر یکی از محروم ترین شهرهای استان خوزستان است و برای نجات آن از شرایط نامساعد کنونی یک عزم ملی نیاز است زیرا منبع در آمدی قابل ذکر در این شهرستان وجود ندارد.

مقدم در پایان یادآور شد: قرار بر این شد که با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مبلغی از ستاد اربعین به این شهر اختصاص داده شود که انتظار داریم این امر محقق شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز