شهردار آبادان در جریان بازدید از شلمچه خبر داد:

انتقال و جابجایی رایگان زائران اربعین با ناوگان حمل و نقل شهرداری آبادان

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۰:۴۰
کد خبر: ۷۶۹۶۳۹
انتقال و جابجایی رایگان زائران اربعین با ناوگان حمل و نقل شهرداری آبادان
حسین حمیدپور از انتقال و جابجایی رایگان زائران اربعین حاضر در شلمچه با ناوگان حمل و نقل شهرداری آّبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از شلمچه، حسین حمیدپور شهردار آبادان امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری آبادان به عنوان شهرداری معین خرمشهر در بحث خدمات رسانی به زئران اربعین حسینی خدمات قابل قبولی را تاکنون ارائه کرده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نگهداری 400 متر از مسیر پیاده روی اربعین در منطقه شلمچه بر عهده  شهرداری آبادان است، اضافه کرد: در صورت نیاز به ارائه خدمات، شهرداری آبادان خدماتی را در بین کار استانداری خوزستان و شهرداری خرمشهر نیز ارائه می دهد، این خدمات برای کمک و تسهیل در امور انجام می شود.

حمیدپور افزود: برای این منظور 6 دستگاه اتوبوس و 38 دستگاه تاکسی از آبادان زائران را تا شلمچه به صورت رایگان انتقال می دهند که امروز به دلیل افزایش زائران در حال بازگشت، 6 دستگاه اتوبوس را به 10 دستگاه افزایش دادیم.

شهردار آبادان به اعزام یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتور آتش نشانی به شلمچه از دو هفته گذشته بابت خدمات رسانی در ایام اربعین اشاره و اظهار کرد: 12 سرویس بهداشتی برای استفاده زائران و دو دستگاه تانکر آبرسانی به منظور انتقال آب شرب مورد نیاز مهیا شده است.

حمیدپور همچنین از برپایی یک موکب مشارکتی با سپاه در منطقه شلمچه خبر داد و عنوان کرد: در این مکان خدمات مختلفی از جمله توزیع سه وعده غذای پخت شده توسط سپاه، فراهم سازی محل استراحت زائران، سرویس بهداشتی و حمام برای زائران مهیا شده است.

وی تصریح کرد: در قطعه ای که تحویل شهرداری آبادان شده با هماهنگی و همکاری با مسئولان دانشکده علوم پزشکی خدمات درمانی مورد نیاز هم ارائه می شود.

شهردار آبادان توضیح داد: کیوسک"از من بپرس" برای اطلاع رسانی از مسیر راه‌های منتهی به مرز شلمچه در ابتدای جاده آبادان – اهواز بر پا شده است، در ضمن دو هزار تراکت آموزشی و فرهنگی با موضوع اربعین نیز تهیه و در اختیار زائران قرار می گیرد.

 شهردار آبادان در پایان از تداوم خدمات این شهرداری تا پنج روز پس از اربعین و یا تا پایان بازگشت کامل زائران به کشور خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز