رئیس پلیس راه خوزستان عنوان کرد:

سرعت غیرمجاز معضل مسیرهای منتهی به مرز/اپیدمی واژگونی خودروها در محورهای مرزی

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۲:۱۶
کد خبر: ۷۷۰۴۳۶
سرعت غیرمجاز معضل مسیرهای منتهی به مرز/اپیدمی واژگونی خودروها در محورهای مرزی
سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی زائرین در برگشت سبب افزایش آمار تصادفات اخیر است.

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار برنا مستقر در مرز چذابه با بیان این که اوج رفت و برگشت زائران اربعین حسینی را در پیش داریم، اظهارکرد: هنوز خروج زائران در حال انجام است و به همان اندازه ورود به کشور بیشتر شده است که نشان دهنده برابر بودن آمار ورود و خروج زائران است.

وی گفت: البته در این دو مقوله یک نکته مشترک داریم و آن هم عجله زائران است، از یک طرف زائرانی که می آیند می خواهند زودتر به کربلا برسند و زائرانی که از زیارت کربلا برگشته اند قصد دارند هر چه زودتر به خانه برسند.

دولتشاهی افزود: بیشترین مشکل ما در مرزها سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی است که واژگونی خودروها را در پی داشته است و آمار واژگونی ها هم متأسفانه روز به روز بیشتر می شود.

رئیس پلیس راه خوزستان یادآور شد: در محور چذابه به سمت حمیدیه هم زائرانی که با خودروی شخصی برمی گردند خسته و خواب آلود هستند که این هم منجر به واژگونی می شود و متأسفانه این وضعیت هم در اهواز اتفاق می افتد.

وی اضافه کرد: روزانه چهار فقره واژگونی خودرو به ویژه در محور شلمچه به بندرامام داریم به این دلیل که زائرانی که از شلمچه می آیند قصد تردد سریع و رسیدن به خانه را دارند و به همین دلیل واژگون می شوند.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: وضعیت آب و هوایی و بارندگی، گرد و خاک و مه آلوده بودن هوا را با هم داریم و به همین دلیل شعاع دید کم است و به شب که می رسیم وضعیت بدتر می شود.

به گفته سرهنگ دولتشاهی 13 هزار خودرو در پارکنگ چذابه وجود دارد و یک پارکینگ هم به دلیل عدم زیرسازی مناسب مشکل دارد که خروج برخی خودروها با مشکل انجام شد که با خودروهای یدک کش آنها را خارج کردیم.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز