شهردار آبادان خبر داد:

دستگاه های اجرایی به تعهدات خود عمل کنند/عدم تکمیل به موقع آب و فاضلاب سلیچ شهرداری را با تاخیر مواجه کرده است

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۹:۵۱
کد خبر: ۷۷۱۹۵۴
دستگاه های اجرایی به تعهدات خود عمل کنند/عدم تکمیل به موقع آب و فاضلاب سلیچ شهرداری را با تاخیر مواجه کرده است
حسین حمید پور گفت: به دلیل تاخیر در عملیات نوسازی و تکمیل شبکه آب و فاضلاب مناطق سلیج غربی و شرقی عملا کار اجرایی شهرداری را با تاخیر مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین حمیدپور شهردار آبادان در نشست بررسی پروژه عمرانی سلیج غربی که با حضور جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه های اجرایی که در دفتر شهردار برگزار شد، اظهار کرد: این نشست با درخواست مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مسئولین ادارات اجرایی شهر مانند اداره برق، آبفا، گاز، مخابرات و راه و شهرسازی استان خوزستان در خصوص بررسی مشکلات منطقه سلیج برگزار شد.

وی گفت: چندین بار در خصوص ایجاد زیرساخت ها در منطقه سلیج با ادارات اجرایی شهر نشست هایی برگزار شد و این نشست در راستای بررسی و تسهیل در آغاز اجرایی مراحل عمرانی و زیر ساختی در این منطقه تشکیل شد.

حمید پور افزود: عملیات ساخت شبکه فاضلاب هنوز در این منطقه به پایان نرسیده است و عملیات نوسازی و تکمیل شبکه آب رسانی نیز در سلیج غربی و شرقی از یک ماه دیگر شروع شده تا بعد از آن نیز زیرساخت های شبکه گاز شهری در این منطقه آغاز شود.

شهردار آبادان گفت: بعد از تکمیل این زیرساخت ها، شهرداری در ساماندهی معابر و محیط های شهری وارد می شود، تا زمانی که زیرساخت ها توسط ارگان های اجرایی به پایان نرسیده شهرداری نمی تواند پروژه های نوسازی و معابر شهری را در این منطقه آغاز کند زیرا باعث از بین رفتن منابع مالی خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این نشست اقدامات ارگان های اجرایی مانند فاضلاب، آب، برق، گاز و مخابرات در سایر پروژه های عمرانی که در نقاط مختلف شهر در حال اجراست نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حمید پور اجرای پروژه های عمرانی در سطح آبادان را امیدواری به آینده دانست و اضافه کرد: با برگزاری این نشست ها می توان به هدف واحد رسید زیرا کاری که اکنون در آبادان وارد مرحله اجرایی شده است کار بسیار بزرگی است.

شهردار آبادان گفت: در روزهای آینده میزان پروژه های درون شهر که با تامین منابع مالی وارد فاز اجرایی شده اند را به اطلاع عموم مردم می رسانیم.

حمید پور در پایان خواستار سرعت بخشیدن به زیرساخت های پروژه های عمرانی توسط دیگر دستگاه های اجرایی شهر شد و گفت: حجم خرابی در آبادان بسیار بالاست ولی با اطلاع رسانی به شهروندان در این موارد می توان نقطه امید به آینده را در ذهن مردم تداعی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز