نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

وزیر نفت پاسخگوی چرایی بکارگیری نیروهای غیربومی در پالایشگاه آبادان می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۷:۰۵
کد خبر: ۷۷۴۶۹۱
وزیر نفت پاسخگوی چرایی بکارگیری نیروهای غیربومی در پالایشگاه آبادان می شود
جلیل مختار از حضور وزیر نفت در کمیسیون اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در رابطه با عدم بکارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه موضوع عدم اجرای ماده 47 برنامه ششم توسعه(بومی‌گرایی) در فاز دو پالایشگاه آبادان مطابق ماده 234(ماده 236 قبل) آیین نامه داخلی (سه شنبه، 22 آبان ماه) با حضور وزیر نفت در کمیسیون اجتماعی بررسی می شود، اظهار کرد: متاسفانه نیروهای غیربومی زیادی در پالایشگاه آبادان بکارگیری شدند که این امر مغایر ماده 47 قانون برنامه ششم بوده و اعتراضات فراوان مردم بومی را به دنبال داشته است.

وی با یادآوری موافقت هیات رئیسه مجلس با درخواست اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی در مورد عدم اجرای قانون توسط وزارت نفت و ماده 47 برنامه ششم توسعه و همچنین بکارگیری نیروهای غیربومی در فاز دوم پالایشگاه آبادان گفت: گزارش تخلفات وزارت نفت در رابطه با بکارگیری نیروهای غیربومی در پالایشگاه آبادان به هیات رئیسه ارجاع شد که هیات رئیسه آن را برای بررسی موضوع به کمیسیون اجتماعی ارسال کرد.

مختار افزود: بنابراین روز سه شنبه ساعت 15 وزیر نفت در کمیسیون حاضر و در رابطه با این تخلفات به سوالات نمایندگان پاسخ و توضیحاتی را ارائه می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز