معاون فرماندار شادگان:

روابط عمومی ها نقش مهمی در رضایتمندی های عمومی در جامعه دارند

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۵:۴۹
کد خبر: ۷۷۵۹۵۳
روابط عمومی ها نقش مهمی در رضایتمندی های عمومی در جامعه دارند
سعید جنامی گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در تولید رضایتمندی عمومی در جامعه دارند و باید تلاش کنند تا پل ارتباطی موثری بین دستگاه اجرایی و مردم باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سعید جنامی معاون فرماندار شادگان در جمع مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان که در محل فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهارکرد: باید زمینه ای فراهم شود تا روابط عمومی ها بتوانند به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

وی گفت: کار در روابط عمومی ها حساس و تاثیرگذار است و افرادی که در این مسیر قدم می گذارند باید با بهره گیری از دانش و فنون حرکت کنند.

جنامی با توجه به اینکه عصر رسانه و ارتباطات است، افزود: مدیران ادارات بایستی نقش روابط عمومی را به خوبی دریابند و به آن اهمیت دهند، چرا که روابط عمومی ها چشم و گوش بینا و سخنگوی ادارات هستند.

معاون فرماندار شادگان با تاکید بر استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی ادامه داد: اگر اطلاع‌رسانی با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی سریع انجام شود به طور قطع تأثیرگذاری سازنده‌ای در سازمان داشته و به دنبال آن موج‌آفرینی مثبتی ایجاد شده و موفقیت‌های زیادی را درپی دارد.

جنامی در پایان با تاکید بر رسالت خطیر روابط عمومی‌ها و تعامل تنگاتنگ روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: ارتباط گیری و رابطه دو سویه خبرنگاران و روابط عمومی‌ها موجب برقراری ارتباط هدفمند و موثر در جامعه است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز