رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان خبر داد:

تسهیلات نوسازی و بازسازی به اصناف تولیدی شادگان پرداخت می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۸:۰۷
کد خبر: ۷۷۶۲۵۰
تسهیلات نوسازی و بازسازی به اصناف تولیدی شادگان پرداخت می‌شود
حسن خنافره گفت: تسهیلات نوسازی و بازسازی به اصناف تولیدی شادگان پرداخت می‌شود.

حسن خنافره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: همه بخش های صنعتی و تولیدی صنفی شهرستان شادگان، برای رشد اقتصادی مناسب، تأمین مالی می شوند.

وی گفت: همه بخش های صنعتی و تولیدی صنفی متقاضی برای دریافت تسهیلات تامین مالی بازسازی و نوسازی می توانند با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان و یا به سایت بهین یاب نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

خنافره افزود: در راستای ضرورت حمایت و تأمین مالی بنگاه های اقتصادی خرد، کوچک و متوسط و با هدف ایجاد رونق تولید و کمک به تحقق رشد اقتصادی، تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان اضافه کرد: از مزایای مهم این تسهیلات عدم سپرده‌گذاری در بانک است، سوابق چک برگشتی و بدهی معوق هیچ‌گونه مشکلی برای متقاضیان تسهیلات ایجاد نمی‌کند و سقف تسهیلات بر اساس درخواست صاحب صنف واحدهای صنفی و با نرخ سود ۱۸ درصد می باشد.

خنافره در پایان گفت: دستورالعمل پرداخت تسهیلات مربوط به بازسازی و نوسازی اصناف تولیدی(مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی) مبنی بر شناسایی و تامین بنگاه های صنفی تولیدی از سوی وزارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز