با پایان دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در آبادان؛

نمایش های برگزیده به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر اعلام شد/ برترین های هر بخش معرفی شدند+ببینید

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۴۹:۱۳
کد خبر: ۷۷۷۹۸۴
نمایش های برگزیده به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر اعلام شد/ برترین های هر بخش معرفی شدند+ببینید
دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در ایستگاه آخر برترین های خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بخش مسابقه دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند که از تاریخ 26 آبان ماه جاری در مجتمع های فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) آبادان و خلیج فارس خرمشهر آغاز شده بود با معرفی برترین ها در محل سینما مهر آبادان به کار خود پایان داد.
هیئت داوران دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند پس از بررسی 6 اثر راه یافته به جشنواره، در روزهای 26 و 27 آبان ماه جاری آراء خود را به شرح ذیل اعلام کرد:
طراحی صحنه:
هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به طور مشترک از محمد امین قلمی و امین خالدی طراحان صحنه نمایش های«من شدم ونگوک و تو شدی بت من» و داوود پارسا طراح صحنه نمایش«از مادران و ده هزار و یک شب» تقدیر به عمل آورد.
موسیقی:
هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال از خانم لیلا میثمی برای اجرای زنده موسیقی نمایش درون پیراهن یحیی تقدیر به عمل آورد.
بازیگری مرد:
جایزه سوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به طور مشترک به شهرام پورعسکر برای نمایش"خدمتکار"، و گروه پنج نفره بازیگران نمایش"کوئینتت" اهداء شد.
جایزه رتبه دوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال به بازیگر نمایش سید علی موسوی بازیگر نمایش"درون پیرهن یحیی"  اهداء شد.
در این بخش جایزه رتبه اول بازیگری مرد شامل دیپلم افتخار و مبلغ یک میلیون ریال به محمد صنگری بازیگر نمایش"هوک، چپ، راندآخر" اهداء شد.
بازیگری زن:
جایزه رتبه سوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به طور مشترک به هاجر جان نژاد و سمیه ادراوی بازیگران نمایش"من شدم ونگوک و تو شدی بت من" تعلق گرفت.
جایزه رتبه دوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال به طور مشترک به یلدا دهقانی برای بازی در نمایش"خدمتکار" و آمنه پورحسینی بازیگر نمایش"هوک، چپ، راندآخر" اهداء شد.
در این بخش جایزه رتبه اول بازیگری زن نیز شامل دیپلم افتخار و مبلغ یک میلیون ریال به زینب چلداوی برای بازی در نمایش"از مادران و ده هزار و یک شب"  اهداء شد.
نمایشنامه نویسی:
جایزه رتبه سوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به آمنه پور حسینی نویسنده نمایشنامه"هوک چپ، راندآخر" تعلق گرفت.
جایزه رتبه دوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال به بهزاد وزیری برای نوشتن نمایشنامه"خدمتکار" اهداء شد.
در این بخش جایزه رتبه اول نمایشنامه نویسی شامل دیپلم افتخار و مبلغ یک میلیون ریال به صابر محمدی نویسنده نمایش نامه"از مادران و ده هزار ویک شب" تعلق گرفت.
کارگردانی:
- هیئت داوران برای رتبه سوم کارگردانی هیچ انتخابی را لحاظ نکرد.
جایزه رتبه دوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال به شهرام پور عسکر کارگردان نمایش"خدمتکار"اهداء شد.
در این بخش جایزه رتبه اول کارگردانی شامل دیپلم افتخار و مبلغ یک میلیون ریال به مریم طرفی کارگردان نمایش"از مادران و ده هزار ویک شب" تعلق گرفت.

نمایش های برگزیده:
همچنین هیئت داوران با اهداء دیپلم افتخار، دو اثر"نمایش از مادران و ده هزار ویک شب" و "خدمتکار" را به عنوان نمایش های برگزیده این دوره از جشنواره معرفی کردند.
لازم به ذکر است دو نمایش برگزیده سوم آذر ماه سال جاری خود را برای بازبینی داوران جشنواره فجر مهیا می کنند.
داوران بخش مسابقه دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند را بهزاد فراهانی، شهرام گیل آبادی و  آرزو افشار تشکیل دادند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز