رئیس شورای اسلامی شهر آبادان؛

اولویت شهرداری جذب سرمایه گذار و تسهیل در سرمایه گذاری باشد

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۰:۴۷
کد خبر: ۷۸۲۸۰۱
اولویت شهرداری جذب سرمایه گذار و تسهیل در سرمایه گذاری باشد
عبدالله کعبی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان فعالیت بخش سرمایه گذاری را عامل ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری آبادان برشمرد و خواستار عملکرد بهتر بخش سرمایه گذاری شهرداری آبادان در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عبدالله کعبی رئیس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر آبادان که در کمیسیون اقتصاد این شورا سخن می گفت، بهترین راه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری را جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری عنوان و اظهار کرد: شهرداری آبادان برای رفع مشکلات خود باید در این حوزه فعال تر و پویا تر عمل کند. باید برای جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی برنامه ریزی کند.

وی ضمن تشکر از از عملکرد مجموعه حقوقی و املاک و سرمایه گذاری شهرداری آبادان، گفت: انتظار داریم این سه واحد ضمن اینکه برنامه های جداگانه ای برای پیشبرد امور تهیه می کنند، هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند. همچنین باید ارتباط بیشتری با شورای اسلامی شهر داشته باشند.

کعبی افزود: شورای شهر می تواند از ظرفیت خود برای رفع بسیاری از گره هایی که در امور مربوطه این سه واحد وجود دارد، استفاده کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر آبادان اضافه کرد: معاونت سرمایه گذاری برای ایجاد بانک اطلاعاتی به روز، معرفی و اطلاع رسانی فرصت های سرمایه گذاری برای عموم مردم و سرمایه گذاران و همچنین در راستای حذف بروکراسی اداری و کاهش تاخیرها در جذب سرمایه گذار برنامه ریزی کند. این بخش باید سایتی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در دسترس عموم قرار دهد.

وی تصریح کرد: کمیسیون های فرهنگی و اقتصاد در سال دوم این دوره شورای اسلامی شهر آبادان بابت برگزاری جلسات و پیگیری در امور پیشتاز هستند. ضمن قدردانی از اهمیتی که روسای این کمیسیون ها به کار تخصصی در شورای شهر می دهند، انتظار داریم این روند تا رسیدن به نتایج لازم ادامه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در پایان عنوان کرد: امور حقوقی شهرداری برای توسعه و تقویت واحد حقوقی شهرداری مرکزی و بهره برداری بیشتر از نیروهای حقوقی مناطق سه گانه شهرداری آبادان برنامه ریزی کند. ضمن اینکه انتظار است به صورت ویژه پیگیر مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز