معاون فرماندار شادگان تاکید کرد:

ضرورت افزایش نظارت بر نانوایی‌ها و کنترل کیفی پخت و عرضه نان

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۸۵۷۶۱
ضرورت افزایش نظارت بر نانوایی‌ها و کنترل کیفی پخت و عرضه نان
سعید جنامی برضرورت افزایش نظارت بر نانوایی‌ها و کنترل کیفی پخت و عرضه نان در شادگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سعید جنامی معاون فرماندار شادگان امروز در جلسه کار گروه آرد و نان شهرستان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد، اظهارکرد: در بازرسی از نانوایی ها کیفیت پخت نان، رعایت موارد بهداشتی و ساعات کار در اولویت قرار دارد و اگر نانوایی موارد مذکور را رعایت ننمود سهمیه آرد مصرفی اش تعدیل شود.

او با تأکید بر اینکه نانوایی‌ها باید در پخت نان دقت بیشتری را داشته باشند، افزود: ارتقای کیفیت پخت نان یکی از مهمترین مسائلی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

جنامی در ادامه با تاکید بر این که نظارت بر خبازی‌ها تشدید می‌شود، افزود: در بعضی از نانوایی‌ها کیفیت پخت نان رضایت بخش نیست در همین راستا نظارت و کنترل بر کیفیت پخت نان در شهرستان افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: افزایش کیفیت و تنوع را دو شاخصه اصلی تولیدات نان در شهرستان شادگان عنوان و اضافه کرد: در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم از ایجاد تنوع در پخت نان و افزایش کیفیت آن استقبال می‌کنیم.

جنامی در پایان با اشاره به اینکه توجه به کیفیت و بهداشت نان باید در سرلوحه کاری نانوایی‌ها قرار گیرد و دراین زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: مراکز پخت و عرضه نان باید در راستای حفظ سلامت شهروندان و ارائه خدمات مطلوب نکات بهداشتی را رعایت کرده و خدمات خوبی را به مردم شادگان ارائه دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز