معاون فرماندار شادگان تاکید کرد:

دستگاه های اجرایی در رفع بیسوادی مشارکت کنند

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۹۲۸۲۹
دستگاه های اجرایی در رفع بیسوادی مشارکت کنند
سعید جنامی گفت: تمام دستگاه های شهرستان باید در راستای رفع بیسوادی و شتاب بخشی به برنامه های سواد آموزی مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا، سعید جنامی معاون فرماندار شادگان امروز در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان با اشاره به اینکه باید طرح انسداد و جلوگیری از تولید بی‌سواد به‌صورت جدی انجام شود، اظهار کرد: سوادآموزی متعلق به یک دستگاه نیست و تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی در راستای فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از بی‌سوادی دارای نقش هستند.

او بر اهمیت موضوع سواد آموزی تاکید کرد و گفت: بیسوادی در هر جامعه ای آفتی برای پیشرفت آن است بر این اساس ترغیب و بازگرداندن افراد بازمانده از تحصیل به امر سواد آموزی مهمترین اقدام برای ریشه کنی بیسوادی در جامعه است.

جنامی با اشاره به اهمیت سواد آموزی و نقش دستگاه های اجرایی در همکاری با نهضت سواد آموزی برای اجرایی کردن برنامه های مختلف در این موضوع، تاکید کرد: نهادهای تبلیغی، فرهنگی و رسانه های مختلف گروهی باید همراه و همسو با آموزش و پرورش برای گسترش سوادآموزی در شهرستان شادگان تلاش کنند.

معاون فرماندار شادگان در پایان اضافه کرد: با حمایت و همکاری همدیگر می توانیم گام های اساسی برای ارتقاء جامعه برداریم و در این راه از همه مسئولان شهرستان شادگان انتظار می رود برای ریشه کنی بیسوادی تلاش کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز