معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان خبر داد:

اجرای"طرح پویش لبخند مهربانی زمستانه"بهزیستی خوزستان+ببینید

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۳:۱۲
کد خبر: ۷۹۳۱۰۳
اجرایطرح پویش لبخند مهربانی زمستانهبهزیستی خوزستان+ببینید
مهران کریمیان گفت: مهمترین هدف معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان، هدایت خیرین و کمک های آنان به سمت نیازمندان و محرومان واقعی جامعه است.

مهران کریمیان معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به سرمای زمستان و نیاز مبرم خانواده‌ها و مددجویان تحت پوشش"طرح پویش لبخند مهربانی زمستانه "را با هدف تهیه لباس گرم و همچنین وسایل گرم کننده برای خانواده های تحت پوشش در سراسر استان اجرا می کنیم.

او با اشاره به اینکه اولویت این کمپین کمک به روستاییان عزیز و شهرهای محروم و کم برخوردار استان است، در خصوص نحوه کمک خیرین دراین پویش گفت: هم استانی های عزیز می توانند از طرق مختلف، از جمله سامانه پیامکی جلب کمک های مردمی بهزیستی خوزستان #۱۴۰۰۰۰۴۴۷۳۳* و یا شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۲۲۰۱۰۰۱ بانک ملی بنام بهزیستی خوزستان هدایای نقدی خود را پرداخت نمایند.

کریمیان افزود: ضمناً شیرخوارگاه بهزیستی واقع در اهواز سپیدار بلوار فنی حرفه ای جنب آتش نشانی و همچنین ادارات بهزیستی در ۲۷ شهرستان آماده دریافت کمک های غیرنقدی هم استانی های عزیز هستند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی در پایان ضمن تشکر از خیرین نیکوکار استان اعلام نمود: شهروندان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های 06133380811 و 06133791344 تماس حاصل نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز