مسابقه بین المللی نامه نگاری ۲۰۱۹ آغاز شد؛

نامه ای به قهرمان خود بنویسید

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۳:۵۲
کد خبر: ۷۹۴۴۶۸
نامه ای به قهرمان خود بنویسید
مهران حموله از آغاز برگزاری مسابقه بین المللی نامه نگاری نوجوانان در سال 2019 خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهران حموله مدیر کل پست استان خوزستان با اعلام آغاز مسابقه بین المللی نامه نگاری دفتر بین الملل اتحادیه پستی جهانی؛ موضوع این مسابقه را "نامه ای به قهرمان خود بنویسید" عنوان کرد.

 او در تشریح این مسابقه گفت: اتحادیه پستی جهانی(UPU) هر ساله مسابقه نامه نگاری ویژه نوجوانان را در سطح دنیا با هدف ترویج فرهنگ مکاتبه و آشنایی نوجوانان با اهمیت و نقش خدمات پستی برگزار می کند که موضوع این مسابقه برای هر سال متفاوت و از سوی اتحادیه انتخاب و اعلام می شود.

حموله افزود: اداره کل پست استان خوزستان نیز هر ساله در راستای برنامه های شرکت ملی پست ضمن اطلاع رسانی گسترده این مسابقه جهانی، نوجوانان توانای استان خوزستان را به شرکت در این مسابقه دعوت می نماید.

مدیر کل پست خوزستان اضافه کرد: شرکت در این مسابقه در کنار آشنایی نوجوانان با فرهنگ مکاتبه و نقش پست و خدمات پستی در سطح جهانی، شاخص فرهنگی استان را ارتقا خواهد داد و استعداد نوجوانان استان نیز در سطح ملی و بین المللی معرفی و شناسانده خواهد شد.

حموله مهلت شرکت در این مسابقه را دوازدهم اسفندماه سال‌جاری اعلام کرد و توضیح داد: نوجوانان با حداکثر 15 سال سن می توانند در این مسابقه شرکت کنند و از جوایز ارزشمند آن بهره‌مند شوند. هیات داوران شرکت ملی پست از میان نامه های رسیده به دبیرخانه، نامه برتر ملی را انتخاب می کنند و به اتحادیه پستی جهانی برای شرکت در سطح جهانی ارسال می‌نمایند.

مدیر کل پست خوزستان دست نویس بودن نامه های ارسالی در حداقل دو و حداکثر چهار صفحه A4 به صورت یک رو و رعایت موارد مربوط به نامه‌نگاری نظیر درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی را از مقررات این مسابقه عنوان کرد.

او با اشاره به جوایز  مدال‌های طلا،‌ نقره و برنز به ترتیب به نفرات اول تا سوم بین المللی، از اعطای گواهینامه و جوایز ارزنده به دیگر نامه های برگزیده نیز خبر داد.

حموله صندوق پستی 8811-15875، روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را به عنوان آدرس گیرنده برای ارسال نامه های شرکت کنندگان در مسابقه نامه نگاری معرفی کرد و خواستار همکاری و حمایت سازمان های مرتبط با امور کودکان و نوجوانان و امور فرهنگی در زمینه شرکت گسترده نوجوانان استان در این مسابقه شد.

مدیر کل پست خوزستان در پایان گفت و گوی خود از برگزیده شدن اثر چهار دانش آموز در استان خوزستان در بین 100 اثر برتر در مسابقه سال گذشته خبر داد که جوایز خود را طی مراسمی در هفته پست سال جاری دریافت کردند و اظهار امیدواری کرد که این تعداد در مسابقه سال 2019 افزایش یافته و برنده جهانی از این استان انتخاب شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز