استاندار خوزستان خبر داد:

خوزستان مهیای برگزاری رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی است/ برگزاری مسابقات در شان چهل سالگی انقلاب و نام خوزستان

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۳:۲۶
کد خبر: ۸۰۰۱۱۲
خوزستان مهیای برگزاری رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی است/ برگزاری مسابقات در شان چهل سالگی انقلاب و نام خوزستان
شریعتی گفت: تمام اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه هماهنگی سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان و شهرستان اندیمشک در روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه میزبان 16 تیم داخلی و خارجی کشتی فرنگی است. تلاشمان این است که این دوره در سطح قابل قبول و بالایی برگزار شود، به صورتی که در شان چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خوزستان باشد.

او با عنوان اینکه تمام اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات صورت گرفته است، گفت: اندیمشک نیز یکی از شهرهایی است که در کشتی فرنگی حرف برای گفتن دارد و زبانزد است و مطمئنا استقبال خوبی هم از سوی تماشاگران صورت می گیرد.

شریعتی با بیان اینکه رقابت ها در سالن سرپوشیده شهید سروندی که یکی از بهترین سالن های کشور است، برگزار خواهد شد، افزود: در مورد اسکان تیم ها داخلی و خارجی و رفت و آمد ورزشکاران از محل اقامت تا سالن نیز تدابیر لازم در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان با بیان این که باید در تمام زمینه ها تقسیم کار صورت گیرد، اضافه کرد: در بحث امنیت مسابقات نیز جلسه شورای تامین با حضور مسوولان شهرستان های اندیمشک و دزفول برگزار شود و هماهنگی های لازم صورت بگیرد. باید همکاری ها نزدیک تر شود، چرا که قرار است میزبان تیم های خارجی نیز باشیم.

شریعتی در این جلسه بر هماهنگی با صدا و سیمای مرکز خوزستان برای پوشش کامل و زنده این دوره از مسابقات تاکید کرد.

استاندار خوزستان همچنین از هماهنگی انجام واریز مبلغی به عنوان ورودی این رقابت ها به حساب فدراسیون کشتی خبر داد.

لازم به ذکر است که تاکنون حضور تیم های گرجستان، مصر، چین، قزاقستان، کرواسی، صربستان، ارمنستان و فلسطین قطعی شده است.

سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه به میزبانی شهر اندیمشک برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز