رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبرداد:

نجات جان دو شهروند با حضور به موقع تکنسین های اورژانس آبادان

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۰:۱۵
کد خبر: ۸۰۰۵۰۴
نجات جان دو شهروند با حضور به موقع تکنسین های اورژانس آبادان
شهرام مقام گفت: با اقدام سریع و به موقع تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان دو شهروند آبادانی از مرگ نجات یافتند.

شهرام مقام  رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پزشکی آبادان مبنی بر یک مورد ایست قلبی-تنفسی، دو تن از تکنسین‌های فوریت های پزشکی این دانشکده به محل اعزام شدند.

او با توضیح اینکه مصدوم مردی 38 ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع پنج متری دچار ایست قلبی وتنفسی شده بود، گفت: بلافاصله عملیات احیا و اقدامات درمانی لازم آغاز و پس از اعلام کد سریعاً به بیمارستان امام خمینی(ره) آبادان اعزام شد.

مقام افزود: بعد از استعلام به عمل آمده از بیمارستان امام خمینی(ره) بیمار پس از پایداری علائم حیاتی به بخش ICU انتقال یافته است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه گفت: همچنین یک مورد ایست قلبی-تنفسی دیگر نیز اعلام شد و دو تکنیسین‌ دیگر این دانشکده به محل اعزام شدند.

 مقام توضیح داد: بیمار 70ساله که دچار ایست قلبی-تنفسی شده بود، بلافاصله مورد احیا قرار گرفت و حال عمومی وی بعد از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی آبادان مساعد اعلام شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز