طی مراسمی در منطقه آزاد اروند؛

پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش منطقه آزاد اروند رونمایی شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۲:۰۱
کد خبر: ۸۰۴۶۲۰
پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش منطقه آزاد اروند رونمایی شد
در جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره جزیره ورزش، از پوستر جشنواره رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از  آبادان،  پیمان ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در جلسه رونمایی از پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش اروند که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و روسای هیئت های ورزشی منطقه تشکیل شد، اظهار کرد: با تشکیل ۸۵ درصد از هیئت های ورزشی منطقه، محوریت جشنواره سال جاری را بر مبنای هیئت ها بنا نهاده ایم.

او با تاکید بر این نکته که این یک رویداد جمعی و مشارکتی است، گفت: در مسیر برگزاری جشنواره هر کجا که احساس کردیم ضعفی وجود دارد هر کدام به سهم خود باید سعی در رفع و پوشاندن آن کرده، چرا که ضعف هر هیئت قطعا ضعف همه تشکیلات محسوب خواهد شد.

ادیبی همچنین با تاکید به معرفی همه ورزش کاران و قهرمانان منطقه از سوی هیئت های ورزشی، افزود: در این میان نباید هیچ شخصی از قلم بیفتد و در صورت مشاهده چنین موردی علاوه بر اینکه ضعف مدیران آن هیئت را به ما نشان می دهد، مسوولیت این بی توجهی نیز بر عهده آنها خواهد بود و باید در قبال این کم توجهی نیز پاسخگو باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: در حال تهیه دفترچه راهنمای جشنواره هستیم که در آن همه اطلاعات زمانی و مکانی و نوع اجرای برنامه این دوره در آن مشخص شده است تا شرکت کنندگان و بازدید کنندگان به بهترین شکل ممکن از این فرصت بهره مند شوند.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند از همه هیئت ها خواست که اگر خودشان فنی نیستند بنا به اولویت های جشنواره که ایمنی، کیفیت و در نهایت کمیت است، از یک فرد فنی در کنار خودشان بهره ببرند.

او در خصوص حمایت های در نظر گرفته شده در این جشنواره عنوان کرد: تمامی هدایا، مکان، استیج بندی ها، غرفه ها و بخشی از نیازهای مصرفی هیئت ها را تقبل خواهیم کرد.

ادیبی گفت: در این جشنواره، غرفه ای آموزشی به صورت رایگان در نظر گرفته شده است و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه مرتبط اعطا می شود.

در ادامه این جلسه، قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیز اظهار کرد: نمی خواهم اهمیت ورزش، جایگاه و تقدیر از ورزشکاران را یادآور شوم چرا که می دانم خوب به این موضوعات واقف هستید. اما یادآور می شوم که یکی از مهمترین رسالت های سازمان منطقه آزاد اروند حمایت و مشارکت جدی در حوزه ورزش است و باید این موضوع را به نحو احسنت به انجام برسانیم.

قدرت اله طمیمیان ضمن تشکر از تمامی هیئت های ورزشی ابراز امیدواری کرد که دومین جشنواره جزیره ورزش بهتر قبل اجرا شود.

در پایان این نشست نیز از پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش، رونمایی شد.

لازم به ذکر است که این رویداد بزرگ فرهنگی، ورزشی در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز