هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در تبریز باخت

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۲۳:۲۸
کد خبر: ۸۱۰۹۱۹
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در تبریز باخت
صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، با نتیجه یک بر صفر از ماشین سازی تبریز شکسنت خورد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مهمان ماشین سازی تبریز بود.

در این دیدار که امروز یکشنبه 21 بهمن ماه راس ساعت 15 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد، دو تیم در نیمه اول بدون گل به رختکن رفتند.

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 47 بازی احمد رضا زنده روح گل اول بازی و گل پیروزی ماشین سازان را در این دیدار به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی با کمک های  هادی طوسی و عسگر محمدی و نظارت حاتم بک‌پور برگزار شد.

پائولو سرخیو در این دیدار با ترکیب شهاب گردان، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، سید محمد قریشی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی(75- رضا جبیره)، وینیسیوس دی اولیویرا(46- حسین بغلانی)، طالب ریکانی(80- فاخر تهامی)، میلاد جهانی و رایس دوس جاناتان به میدان رفت.

همچنین فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد اهل‌شاخه، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، سعید مهری، فرشاد سالاروند(46- احسان تاییدی(3+90- عرفان افراز))، احسان علوان‌زاده(65- صادق رضانیا)، فرید بهزادی‌کریمی و رضا خالقی‌فر بازیکنان محمد رضا مهاجری را در این دیدار تشکیل می دادند.

لازم به ذکر است با این نتیجه صنعت نفت آبادان با 17 امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند و ماشین سازی تبریز با 20 امتیاز و دو پله صعود در جایگاه هفتم قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز