استاندار خوزستان در پیامی عنوان کرد؛

چهل سالگی انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم زیاده خواهان است

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۵:۲۲
کد خبر: ۸۱۰۹۵۵
چهل سالگی انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم زیاده خواهان است
غلامرضا شریعتی گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم زیاده خواهان غربی و منطقه ای است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، استاندار خوزستان در پیامی فرارسیدن 22 بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستم و تمسک به شجره طیبه دین، به رهبری امام خمینی(ره ) بر همگان مبارک و میمون باد.

نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون هزاران شهید، جانباز و ایثارگر است که درس حق طلبی در برابر زیاده خواهی طاغوت  و استکبار را با از جان گذشتن و میل به بندگی در راه خداوند خلق کردند.

چهل سالگی انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم زیاده خواهان غربی و منطقه ای و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم آل سعود است که همواره دشمن قسم خورده این نظام برای تفرقه است.

نظام جمهوری اسلامی ایران با داشتن مردمانی بزرگ و با غیرت هیچ زمانی اجازه خودنمایی و دخالت عوامل بیگانه در کشور را نخواهند داد و با صلابت و شدت با هر گونه شیطنت برخورد خواهند کرد.

۲۲بهمن، سالروز ساقط شدن حکومت طاغوت و سربلندی مردم عزیز ایران است، این روز حماسه جاودان در تاریخ این مرز و بوم است و هیچ گاه نخواهیم گذاشت دشمنان در صفوف  بهم پیوسته ملت  تفرقه  بوجود آورند.

اینجانب از آحاد مردم عزیز و شریف استان خوزستان دعوت می نمایم که با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، شکوه و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کنند و به ایادی غربی و به برخی از نوکران منطقه ای ثابت کنند که ایران از هر لحاظ محکم تر و با صلابت تر قرار دارد و تا آخرین لحظه بر این امر افتخار می کنیم. از خدای عزوجل برای همه مردم استان خوزستان تندرستی و سربلندی مسئلت دارم.

 

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز