با حضور وزیر بهداشت در اروند؛

مرکز جامع خدمات سلامت طویجات خرمشهر به بهره‌برداری رسید/ افتتاح نهمین پروژه دانشکده علوم پزشکی آبادان

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۸:۱۴
کد خبر: ۸۱۲۵۴۶
مرکز جامع خدمات سلامت طویجات خرمشهر به بهره‌برداری رسید/ افتتاح نهمین پروژه دانشکده علوم پزشکی آبادان
با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرکز جامع خدمات سلامت طویجات خرمشهر به عنوان نهمین پروژه دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیست و پنجمین روز از بهمن ماه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در ادامه سفر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منطقه آزاد اروند، طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسوولین منطقه ایی و استانی، نهمین پروژه دانشکده علوم پزشکی آبادان در خرمشهر به بهره برداری رسید.

در این مراسم مرکز جامع خدمات سلامت طویجات خرمشهر با مساحت 920 متر مربع زیربنا و هزینه احداث بالغ بر 27 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وزیر بهداشت همچنین از  مرکز درمانى فخر النساء حضرت آیت الله سیستانی(خیر ساز) خرمشهر نیز بازدید کرد.

لازم به ذکر است که سعید نمکی از صبح امروز و در دومین روز حضورش در خوزستان، پروژه‌هایی چون ستاد شبکه بهداشت و مرکز بهداشت شادگان، بانک خون بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان، سایت اداری مرکز فوریت‌های پزشکی و همچنین پایگاه جاده‌ای اورژانس خوردورق شادگان، مرکز جامع خدمات سلامت شهری امام رضا(ع) آبادان، مرکز غربالگری سرطان تیپ یک این شهرستان آبادان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت‌اله طالقانی و خوابگاه دانشجویی شهدای منا را در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان افتتاح کرده است.

در این مراسم، استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مسوولین شهری و استانی وزیر بهداشت را همراهی می کنند.

لازم به ذکر است که وزیر بهداشت در سفری دو روزه به خوزستان طی دیروز و امروز پروژه هایی را در اهواز، ماهشهر و بندر امام و شادگان نیز افتتاح کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز