رئیس هیات فوتبال آبادان خبر داد:

مجوز بازی بازیکن خارجی صنعت نفت صادر شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۷:۲۹
کد خبر: ۸۱۴۰۳۰
مجوز بازی بازیکن خارجی صنعت نفت صادر شد
مطفر شاملی گفت: سیدیکوف هافبک قرقیزستانی صنعت نفت آبادان می تواند این تیم را در دیدار هفته نوزدهم برابر استقلال خوزستان همراهی کند.

مظفر شاملی رئیس هیات فوتبال آبادان و عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته آی تی سی بازیکن خارجی صنعت نفت صادر شد و  سیدیکوف هافبک قرقیزستانی این باشگاه می تواند با نظر سرمربی تیم در دیدار با استقلال خوزستان به میدان برود.

او در خصوص تاخیر در صدور کارت این بازیکن، گفت: فدراسیون قرقیزستان در انجام به موقع کار انتقال این بازیکن در زمانی که پنجره نقل و انتقالات باز بود، تاخیر کرد و مجوز بازی او صادر نشد و در نهایت منتظر نتیجه نامه نگاری ها با فیفا بودیم.

شاملی افزود: این بازیکن از زمان حضور در آبادان تا کنون با تیم تمرین کرده و مشکل خاصی ندارد.

لازم به ذکر است که، سیدیکوف قرقیزستانی با ۲۶ سال سن، سابقه ۲۱ بازی ملی در تیم ملی بزرگسالان و ۹ بازی در تیم المپیک قرقیزستان در کارنامه خود دارد.

سیدیکوف در جام ملت های آسیا با شماره هشت در پست هافبک دفاعی یکی از بازیکنان تاثیر گذار قرقیزستان بود که با نظر پائولو سرخیو به صنعت نفت آبادان منتقل شد.

صنعت نفت آبادان از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، مهمان تیم استقلال خوزستان است. این دیدار جمعه هفته جاری سوم اسفند ساعت 16:00 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز