امروز در نشست دیپلماتیک مسوولان مرزی ایران و عراق انجام شد؛

امضای تفاهمنامه تشدید اقدامات کنترلی مرز چذابه و الشیب عراق

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۰:۰۱
کد خبر: ۸۱۵۲۰۴
امضای تفاهمنامه تشدید اقدامات کنترلی مرز چذابه و الشیب عراق
سردار عبداله نظرپور از انعقاد تفاهمنامه تشدید اقدامات کنترلی نوار مرزی در پایانه چذابه ایران و الشیب عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نشست دیپلماتیک مسوولان مرزی ایران و عراق در خصوص بررسی و رفع مسایل و مشکلات مشترک مرزی به ویژه در مرزهای زمینی و پایانه های مرزی چذابه و الشیب عراق در پایانه مرزی الشیب برگزار شد.

سردار عبداله نظرپور در این خصوص اظهار کرد: جلسه ایی تعاملی با همتای عراقی خود برگزار کردیم که در آن مباحث و مسایل مرزی مورد بررسی قرار گرفت و توافقاتی نیز در این رابطه صورت گرفت.

او با اشاره به برگزاری مناسب اربعین امسال، گفت: در این جلسه با تقدیر از فرماندهی منطقه سوم مرزبانی عراق در موضوع اربعین امسال، مباحث مربوط به مشکلات زائران دو کشور نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

نظرپور با تاکید بر برقرای امنیت در مرزها افزود: همچنین به منظور کنترل بیشتر مرزها، تردد مرزی و رعایت قوانین و مقررات دو کشور در این منطقه به لحاظ امنیتی، توافق مطلوبی صورت گرفت.

لازم به ذکر است که این نشست با حضور سردار عبداله نظرپور فرمانده مرزبانی خوزستان و جمعی از کارشناسان امور مرزی خوزستان و هیاتی از کلانتران مرزی منطقه سوم عراق به سرپرستی سرتیپ علی حسین عباس فرمانده مرزبانی منطقه سوم جمهوری عراق برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز