سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عنوان کرد:

وزیر نفت ماده ۵۳ را بررسی کند/دو کارت بانکی ام در اختیار بازیکنان است/برخی در اهواز برای برکناریم جلسه می گیرند

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۱:۱۳
کد خبر: ۸۱۶۲۹۵
وزیر نفت ماده ۵۳ را بررسی کند/دو کارت بانکی ام در اختیار بازیکنان است/برخی در اهواز برای برکناریم جلسه می گیرند
علیرضا مرزبان گفت: همواره به ما می‌گویند، طبق تبصره ماده ۵۳ به ما کمک نمی‌شود اما وزیر نفت باید این قانون را بررسی کند که چطور می‌شود به باشگاه‌های دیگر میلیاردی پول داده می شود اما به نفت مسجد سلیمان نمی توانند پرداختی کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ساعتی پیش بعد از تساوی تیمش در مقابل پرسپولیس با حضور در نشست خبری پایان این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار قوی حاضر شدیم و به تیم حریف حتی یک شانس گلزنی هم ندادیم.

او با عنوان اینکه در این دیدار باید به گل می رسیدیم، گفت: خوشحالم از اینکه بازیکنانم به مرحله‌ای رسیده‌ اند که به این شکل میدان داری می کنند و در برابر تیمی مانند پرسپولیس خوب بازی می کنند.

مرزبان با اشاره به اینکه برخی می خواستند بعد از باخت در این دیدار به نیت خود برسند، افزود:  برخی که از روز اول اعلام کردند از تیم حمایت نمی کنند، اخیرا با جلساتی در اهواز در صدد آوردن سرمربی خودشان هستند.

سرمربی تیم فوتبال مسجد سلیمان اضافه کرد: در این مدت مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره از ما حمایت می‌کردند اما صدای این افراد به جایی نمی‌رسد و با دستان خالی نمی‌توانند کاری کنند.

مرزبان  توضیح داد: چند ماه است که مبلغی به بازیکنان پرداخت نشده و من دارم از جیبم خرج می‌کنم. این در حالی است که با پول نفت و گاز این شهر به برخی باشگاه‌ها میلیاردی کمک می‌شود. افرادی که به دنبال تخریب تیم هستند امروز برای هشت میلیون تومان نگذاشتند از فرشید پاداش استفاده کنیم و حتی اجازه ندادند این پول را از جیب خودم خرج کنم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با عنوان اینکه چگونه است که به یک تیم 350 هزار دلار برای پرداخت به بازیکن داده می شود اما به نفت مسجد سلیمان نمی دهند، بیان کرد: بازیکنان جدید تیم تا کنون ریالی نگرفتند. من دو کارت بانکی خود را به بازیکنانم تا از آن خرج کنند.

مرزبان در پایان افزود: شاید باورش سخت باشد اما حتی پول خرید تجهیزات پزشکی هم نداریم و همواره به ما می‌گویند، طبق تبصره ماده ۵۳ به ما کمک نمی‌شود اما وزیر نفت باید این قانون را بررسی کند که چطور می‌شود باشگاه‌های دیگر پول میلیاردی بگیرند اما نمی توانیم. به یک باشگاه ۳۵۰ هزار دلار بابت یک بازیکن می‌دهد اما کل هزینه‌های ما تا به اینجا ۳۵۰ هزار دلار نشده است.

لازم به ذکر است که نفت مسجد سلیمان امروز شنبه چهارم اسفند ماه میزبان پرسپولیس بود که در این دیدار بدون گل مساوی پایان یافت.

تیم نفت مسجد سلیمان در حال حاضر با 17 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز