با به حد نصاب نرسیدن اعضای شورا؛

جلسه استیضاح شهردار اهواز لغو شد/استاندار به موضوع استیضاح ورود نکرده است

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۴:۵۱
کد خبر: ۸۱۷۱۷۶
جلسه استیضاح شهردار اهواز لغو شد/استاندار به موضوع استیضاح ورود نکرده است
جلسه استیضاح شهردار اهواز با اعلام رییس شورای شهر، از دستور کار خارج شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، طبق اعلام قبلی قرار بود امروز دوشنبه 6 اسفند ماه جلسه علنی شورای شهر اهواز با موضوع استیضاح شهردار برگزار شود اما عبدالزهرا سنواتی رییس شورای شهر اهواز با حضور در سالن جلسات شورا، موضوع استیضاح شهردار اهواز را ازدستور کار شورا خارج کرد.

بعد از اعلام رییس شورا مبنی بر خارج شدن موضوع استیضاح شهردار اهواز از دستور کار جلسه امروز، اسکندر لطف علی زاده یکی از اعضای شورای شهر اهواز علت این اقدام رییس شورا را مخالفت استاندار خوزستان با این موضوع عنوان کرد.

در همین راستا مهران بابا پور نایب رییس شورای شهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استیضاح شهردار اهواز داری ابهامات قانونی بود که طی تماس هایی با شورای عالی استان ها، در نهایت این موضوع از دستور کار خارج شد.

او با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز گفت: همچنین با مشورت مسوولان و اعضای شورای شهر اهواز نتیجه بر این شد که موضوع استیضاح شهردار اهواز در این مقطع مناسب نیست زیرا در آستانه عید نوروز قرار داریم و باید شهر را برای این مناسبت آماده کنیم از طرفی هم نباید در پرداخت حقوق پرسنل در آستانه عید نوروز تاخیری ایجاد شود.

او در خصوص صحبت یکی از اعضا مبنی بر اینکه موضوع استیضاح با نظر استاندار از دستور کار خارج شد، تصریح کرد: به عنوان نایب رییس شورا اعلام می کنم که کوچک ترین صحبتی از سوی استاندار خوزستان مبنی بر استیضاح و یا عدم استیضاح شهردار اهواز با شورا نشده است.

باباپور در خصوص غیبت برخی از اعضا در این جلسه نیز اضافه کرد: اعضایی که امروز در جلسه غایب بودند همه از موافقان استیضاح شهردار هستند و موضوع خروج استیضاح شهردار از دستور کار امروز نیز به آنها خبر داده شده بود اما در کل دلایل عدم حضورشان را خودشان پاسخ می دهند.

لازم به ذکر است که در جلسه امروز شورای شهر اهواز،حجت الاسلام جاسم موسی‌پور، سید محسن موسوی‌زاده، محمدرضا ایزدی، سید ناصر موسوی‌نژاد و رحیم کعب‌عمیر غایب بودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز