مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر کشور در خرمشهر عنوان کرد:

حمایت ویژه دولت در تامین بیمه اجتماعی روستایی و عشایری

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۰:۴۸
کد خبر: ۸۲۱۱۴۸
حمایت ویژه دولت در تامین بیمه اجتماعی روستایی و عشایری
محمدرضا واعظ مهدوی گفت: دولت حمایت جدی را بر اساس قانون جامعه رفاه و تامین اجتماعی، از تخصیص بیمه اجتماعی روستایی و عشایری انجام داده است.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، محمدرضا واعظ مهدوی مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور امروز چهارشنبه 15 اسفند ماه در نشست امضای تفاهم نامه پوشش بیمه 40 هزار خانوار روستایی خوزستان که در محل دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و معاون فرماندار خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هدف اجرای طرح بیمه روستایی و عشایری استان خوزستان را 93 هزار و 800 سرپرست خانوار تشکیل می دهند که از سن 18 تا 50 سال فاقد بیمه اجتماعی می باشند.

او گفت: دولت حمایت جدی را بر اساس قانون جامعه رفاه و تامین اجتماعی از این طرح انجام داده است و روستاییان یک سوم حق بیمه را پرداخت می کنند و دولت و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز دو سوم آن را بر عهده دارند.

واعظ مهدوی افزود: وظیفه داریم برای روستاییان که سنگربانان اقتصاد مقاومتی هستند زمینه را فراهم کنیم که در دوران پیری از مستمری حداقلی بازنشستگی برخوردار باشند.

بنا بر این گزارش با امضای این تفاهمنامه، همه جامعه سه هزار و 500 نفری روستایی خرمشهر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز