با حضور مردم و مسولین؛

نمایشگاه عیدانه صنایع دستی بانوان آبادان افتتاح شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۳:۲۹
کد خبر: ۸۲۴۲۱۶
نمایشگاه عیدانه صنایع دستی بانوان آبادان افتتاح شد
با حضور سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، قدرت الله طمیمیان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، نمایشگاه عیدانه صنایع دستی بانوان شهرستان آبادان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی فرماندار آبادان در آیین افتتاح این نمایشگاه، با ابراز خرسندی از فعالیت کار آفرین بانوان هنرمند آبادان، ابراز امیدواری کرد در چارچوب حمایت دولت از صنایع کار آفرین و زود بازده و ارایه تسهیلات کم بهره، گام های موثری در ایجاد اشتغال پایدار بانوان مستعد، هنرمند و کارآفرین آبادانی برداشته شود.

او گفت: نکته مثبت این نمایشگاه عرضه محصولاتی است که کاملا تولید دست بانوان کار آفرین در کارگاه های خانگی می باشد. این امر قطعا باعث ثبات شغلی این عزیزان خواهد بود.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان، سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری آبادان برپا شده است و تا 20 فروردین ماه پذیرای شهروندان و میهمانان نوروزی خواهد بود.

21 غرفه در قالب 42 کار آفرین در رشته های مختلفی چون آشپزی، صنایع چرم، نقاشی، تابلوسازی، بدلیجات، ترشیجات در این نمایشگاه حضور دارند.

شایان ذکر است در خوزستان برای اولین بار است نمایشگاه عرضه صنایع دستی کاملا تولیدی(خانگی) برپا می شود.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز