رییس مرکز بهداشت شادگان خبر داد:

تداوم نظارت‌های بهداشتی طرح سلامت نوروزی در شادگان

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۲:۵۳
کد خبر: ۸۲۶۹۳۸
تداوم نظارت‌های بهداشتی طرح سلامت نوروزی در شادگان
دکتر صالح بهمنی گفت: طرح سلامت نوروزی با همکاری 17 بازرس بهداشت محیط در شادگان در حال اجرا است.

صالح بهمنی رییس مرکز بهداشت شادگان امروز یکشنبه چهارم فروردین 98 در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی با توجه به اهمیت کنترل و بازرسی بهداشتی مراکز تهیه، طبخ، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی حساس بین راهی و مراکز اقامتی و سیاحتی و در راستای تحقق اهداف کلان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی برای تامین و حفظ سلامتی مردم و دسترسی به غذای ایمن و سالم در ایام تعطیلات نوروزی، تا ۱۷ فروردین سال ۹۸ با حضور 17 نفر از بازرسان بهداشت محیط شهرستان شادگان در حال  اجرا ست.

او گفت: از فروشگاه های مواد غذایی نظیر قنادی، فست فودی‌ها، چلوکبابی‌ها، رستوران‌ها و لبنیاتی‌ها، نانوایی‌ها و غیره به صورت شبانه روزی و سرزده نظارت انجام می شود.

بهمنی افزود: بازرسان بهداشت محیط در بازرسی اماکن حساس از تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه‌برداری از آب، مواد غذایی و سطوح برای بررسی وضعیت بهداشتی استفاده خواهند کرد.

ریس مرکز بهداشت شادگان در پایان بیان کرد: توصیه می‌شود مردم مواد غذایی خود را از امکان معتبر خرید کرده و به تاریخ تولید و انقضا توجه کنند و در مواجهه با هرگونه تخلف، شکایت خود را با سامانه گویای ۲۴ ساعته ۱۹۰ مطرح کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز