مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان خبر داد:

لزوم همراهی مردم و مسوولین در عبور از خطر سیلاب احتمالی/مسافران و راهیان نور در اماکن امن توقف و اسکان یابند

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۷:۵۶:۳۷
کد خبر: ۸۲۷۳۲۸
لزوم همراهی مردم و مسوولین در عبور از خطر سیلاب احتمالی/مسافران و راهیان نور در اماکن امن توقف و اسکان یابند
کیامرث حاجی زاده گفت: به دلیل کنترل جاده‌های استان، از عموم گردشگران نوروزی می خواهیم تا پایداری وضعیت جوی در امکانی امن اسکان یابند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کیامرث حاجی زاده شامگاه دوشنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان اظهار کرد: با اعلام اخطاریه‌ها و اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور در چند روز اخیر، کارگروه مقابله با سیلاب به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد و به همه دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران استان، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران موارد لازم اعلام شد.

او با بیان اینکه دستگاه‌های متولی کنترل و مدیریت سیلاب باید در امر مقابله و ارایه خدمات و تامین ماشین آلات مورد نیاز پیش قدم باشند، گفت: در چند ماه اخیر با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی توانستیم از خطر سیلاب‌ها با کمترین خسارت و بدون تلفات انسانی بگذریم که امیدواریم با تجربه قبلی، انسجام، تعامل و همراهی از این مقطع نیز بدون خسارت جانی و مالی عبور کنیم.

حاجی زاده افزود: به دلیل کنترل جاده‌های استان، از مسافران نوروزی و راهیان نور می خواهیم تا چهارشنبه و پایداری وضعیت جوی در امکانی امن اسکان یابند و در این خصوص سپاه پاسداران و پلیس راهور همراهی لازم را داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان ادامه داد: از فیوز پلاک‌های حوضه کرخه  بازدید کردیم و ترمیم و بازسازی های مورد نیاز صورت گرفت و مقرر شد استحکام بخشی اطراف دو روستای حاشیه کرخه انجام پذیرد.

او با بیان اینکه از روز گذشته تا به امروز از شهرها و روستاهای حاشیه کرخه، دز، کارون و بخش مرکزی اهواز(روستاهای بامدژ و سیدنبی، روستاهای زاویه دزفول و شعیبیه شوشتر) بازدیدهای لازم انجام پذیرفت، توضیح داد: طبق ارزیابی ها، ماشین آلات مورد نیاز به منطقه اعزام و شرکت‌های معین نیز  پیش از سیلاب تعیین شدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: نسبت به ترمیم و استحکام بخشی سیل بندها نیز اقدام شد و اعلام کردیم همه ماشین آلات باید تا پایان اعلام آماده باش در محل حضور داشته باشند.

حاجی زاده در پایان افزود: بر حسب دستور استاندار خوزستان همه مرخصی مدیران لغو شد و همه مدیران کل اعضای شورای مدیریت بحران و اعضای شورای تامین باید تا پایان وضعیت اضطراری در استان حضور داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز