رییس جمهور خطاب به استاندار خوزستان گفت:

سدهای خوزستان مانعی در برابر سیلاب ها/تاکنون تصمیمات جلوگیری از سیلاب خوزستان مناسب بوده است+ببینید

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۳:۴۷
کد خبر: ۸۲۷۵۶۱
سدهای خوزستان مانعی در برابر سیلاب ها/تاکنون تصمیمات جلوگیری از سیلاب خوزستان مناسب بوده است+ببینید
حجت الاسلام حسن روحانی گفت: اگر سدهای خوزستان نبودند الان مشخص نبود چه وضعی در استان خوزستان داشتیم و این موضوع نشان دهنده تاثیر آنها در کنترل سیلاب هاست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور ظهر امروز سه شنبه 6 فروردین ماه 98 در یک جلسه ویدیو کنفرانس با استاندارهای استان های گرفتار سیلاب اظهار کرد: رها سازی آب باید به تدریج صورت گیرد تا این آبها به صورت آرام وارد رودخانه ها شود.

او خطاب به استاندار خوزستان بیان کرد: تصمیماتی که تاکنون در خوزستان اتخاذ شده مناسب و درست بوده است.

روحانی در ادامه افزود: به فکر مسافران نوروزی نیز باشید، این عزیزان با چادرهای کوچکی که به همراه دارند، آمادگی بارندگی شدید را ندارند، لذا هر کمکی که لازم است به مسافران نوروزی انجام شود.

رییس جمهور تصریح کرد: اگر سدهای خوزستان نبودند، الان مشخص نبود چه وضعی در استان خوزستان داشتیم و این موضوع نشان دهنده تاثیر این سازه ها در کنترل سیلاب هاست.

لازم به ذکر است که، استانداران هشت استان در معرض سیلاب از طریق ویدیو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند و گزارش‌هایی از روند اقدامات انجام شده در راستای ارایه کمک‌های امدادی و خدماتی به مردم، میزان بارش ها در مناطق مختلف، وضعیت سدها، کانال‌ها، ‌سیل‌بندها و رودخانه‌ها، چگونگی شناسایی نقاط بحرانی و تخلیه مردم از مناطق خطرناک، تمهیدات لازم برای اسکان موقت مردم و مسافران و برآورد انجام شده از خسارات وارد شده به منازل و بخش‌های مختلف کشاورزی، زیربنایی و صنعتی و چگونگی تلاش‌ها برای تخلیه آب از شهرها و ترمیم و بازسازی راه‌های مواصلاتی شهرها و روستاها که بر اثر سیل دچار تخریب شده‌اند، ارایه کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز