سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان بیان کرد:

۱۸۲۵ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی مراجعه کردند

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۶:۳۸
کد خبر: ۸۳۱۹۵۱
۱۸۲۵ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی مراجعه کردند
عبدالغنی امیدی از مراجعه بیش از یک هزار و ۸۲۵ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی شهرستان خبر داد.

عبدالغنی امیدی سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص اقدامات پست‌های ایمنی و سلامت شهرستان اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی امسال یک هزار و ۸۲۵ نفر طی این مدت به این پست‌ها مراجعه کرده‌اند.

او گفت: افرادی که به پست‌های امدادی مراجعه کردند اغلب برای تست قند خون، تست فشار خون، اعطای دارو و بانداژ، اسکان، توزیع نقشه و بروشور و توزیع کنسر بوده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شادگان افزود: در این مدیت یک پایگاه ثابت امداد و نجات در دارخوین، یک پایگاه موقت در ایستگاه گردشگری تالاب بین‌المللی شادگان و یک پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سه راهی دارخوین مستقر بوده است.

امیدی اهداف این طرح را، نمایش توان عملیاتی تیم‌های بشر دوستانه جوانان هلال‌احمر و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، ترویج فرهنگ پیشگیری از طریق ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی مردم در امر حوادث و سوانح کشور و معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های هلال احمر در ارایه خدمات امدادی و بشر دوستانه دانست.

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان در پایان گفت: این طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز و در تاریخ ۱۷ فروردین ماه به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز