عصر امروز؛

مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خوزستان بازدید کرد

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۶:۵۱
کد خبر: ۸۳۲۶۹۹
مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خوزستان بازدید کرد
امید محدث مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خوزستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید محدث، مدیر دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از مرکز E.O.C(مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خوزستان) هلال احمر خوزستان دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند چگونگی اجرای عملیات های امداد و نجات و نحوه ارسال کمک ها به مردم سیل زده قرار گرفت.

مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این بازدید اظهار کرد: با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان به مدیران کل ورزش و جوانان در تمامی استان ها مبنی بر ارسال امکانات به خوزستان، آمادگی همکاری کامل با جمعیت هلال احمر داریم.

محدث افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با استان های معین خوزستان مقرر شد، هیات های قایقرانی این استان ها به خوزستان آمده و تحت نظر هلال احمر به کمک رسانی مردم سیل زده بپردازند.

لازم به ذکر است که امید محدث مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در اولین روز از سفر دو روزه اش به خوزستان، ابتدا از محل اسکان اضطرای سیل زدگان در سالن ورزشی مجموعه تختی اهواز بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ارایه امداد رسانی و امکانات به سیل زدگان قرار گرفت.

او سپس در نشست اجتماعی و سازمان های مردم نهاد با موضوع مدیریت بحران خوزستان شرکت کرد. در ادامه این سفر محدث با حضور در سالن جلسات هتل ورزش در مجموعه تختی اهواز، در نشست سمن های خوزستان شرکت کرد.

مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان قرار است در شهرهای حمیدیه، کارون، رفیع و سوسنگرد نیز حضور یابد و از نزدیک با جوانان این مناطق گفت و گو کند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز