ظهر امروز در سفر تیم ارزیابی فدراسیون جمعیت صلیب سرخ به خوزستان؛

ارزیابی خسارات مناطق سیل زده و راهکارهای همکاری با جمعیت هلال احمر بررسی شد+ببینید

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۴:۱۴
کد خبر: ۸۳۵۴۰۳
ارزیابی خسارات مناطق سیل زده و راهکارهای همکاری با جمعیت هلال احمر  بررسی شد+ببینید
علی خدادادی از سفر دو روزه تیم ارزیابی میدانی و هماهنگی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر برای بازدید از مناطق سیل زده خوزستان، خبر داد

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: تیم پنج نفره ارزیابی میدانی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر(FACT) با هدف ارزیابی خسارات سیل اخیر و استفاده از توان جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در سراسر جهان برای کمک به آسیب دیدگان این حادثه به خوزستان سفر کرده است.

او گفت: برنامه های این تیم، ارزیابی از خسارات مناطق سیل زده و راهکارهای همکاری با جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی بیشتر به مردم آسیب دیده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: دیدار با مسوولان و مقامات محلی، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان، مدیر کل جهاد کشاورزی، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان، بازدید از مناطق سیل زده، اردوگاه های اسکان اضطراری و ارزیابی کیفی امداد رسانی و خدمات ارایه شده از دیگر برنامه‌های این تیم است.

خدادادی در پایان بیان کرد: گفت و گو با مردم آسیب دیده ساکن در اردوگاه ها برای کسب اطلاعات دقیق از نیازهای مردم، بخش آخر برنامه تیم ارزیاب اعزامی صلیب سرخ است.

لازم به ذکر است که پیش از این در دو روز گذشته رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) فدراسیون صلیب سرخ و جمعیت های هلال احمر به خوزستان سفر کرده و از مناطق سیل زده و اردوگاه های اسکان اضطراری بازدید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز