مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان کرد:

سیل زدگان را تنها نمی گذاریم/ ارجح ترین فعالیت تعاون روستایی امدادرسانی به سیل زدگان است

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۴:۵۶
کد خبر: ۸۳۷۶۲۹
سیل زدگان را تنها نمی گذاریم/ ارجح ترین فعالیت تعاون روستایی امدادرسانی به سیل زدگان است
مدیر تعاون روستایی خوزستان از امداد رسانی و کمک به سیل زدگان علیرغم درگیری در خرید گندم و کلزا کشاورزان خبر داد.

جمشد بنی فری مدیر تعاون روستایی خوزستان امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: یکی از رسالت های اجتماعی هر دستگاه و نهادی توجه به قشر آسیب دیده و درگیر بلایایی طبیعی است. در این راستا امدادرسانی در هر شرایطی را  از وظایف خود می دانیم.

او گفت: خوشبختانه تعاون روستایی خوزستان از بدو ایجاد حادثه سیل برای کشور به خصوص خوزستان با مهیا کردن مراکز خرید و برپایی چادر به یاری سیل زدگان شتافت و امیدواریم با اقدامات فوق بخشی از مشکلات سیل زدگان را مرتفع کرده باشیم.

مدیر تعاون روستایی خوزستان افزود: تعاون روستایی خوزستان علیرغم وارد شدن خسارات فراوانی به تاسیسات و زیرساخت هایش و درگیر بودن در خرید گندم و کلزا که دو محصول استراتژیک و پر اهمیت کشور برای تامین غذای مردم است، اما در زمینه امداد رسانی به سیل زدگان هیچ گونه کوتاهی نکرده است.

بنی فر افزود: در حال حاضر مجتمع برنجکوبی اهواز ما در اختیار استانداری، هلال احمر استان های زنجان و اصفهان، بنیاد برکت و جهاد کشاورزی استان قرار دارد که هر کدام از دستگاه های فوق در کنار ما مشغول خدمات رسانی به سیل زدگان هستند.

او گفت: بنیاد برکت در این مرکز مشغول شستن قالی ها و موکت های سیل زدگان است، هلال احمر مشغول خدمات رسانی به سیل زدگان و کمک های مردمی را انجام می دهد، جهاد کشاورزی از سردخانه این مجتمع برای ذخیره سازی مرغ و گوشت برای طبخ غذای سیل زدگان استفاده می کند و ما هم در کنار این نوع خدمات مشغول خرید کلزا در این مرکز هستیم، کما اینکه تعاون روستایی خوزستان با در اختیار گذاشتن تمامی امکانات خود به کمک سیل زدگان رفته بود.

مدیر تعاون روستایی خوزستان در پایان اضافه کرد: تعاون روستایی بدون شک تا پایان یافتن بحران موجود و عادی شدن شرایط و بازگشت مردم به خانه های خود هر گونه کمک و امدادی که بتواند یک سیل زده را نجات بدهد در صحنه حاضر خواهد بود و این مهم ارجح ترین کار تعاون روستایی خوزستان می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز