خرید مستقیم گندم در خوزستان از مرز ۶۵۰ هزار تن عبور کرد؛

آموزش جزء جدایی ناپذیر عوامل خرید گندم می باشد

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۳:۰۹
کد خبر: ۸۴۲۲۵۳
آموزش جزء جدایی ناپذیر  عوامل خرید گندم می باشد
به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور گفت:

خدارحم امیری زاده با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم در استان  خوزستان با اعلام روند عادی در عملیات خرید گندم در استان اظهار کرد: با شروع عملیات خرید تا کنون بیش از  650 هزار تن گندم  توسط مراکز خرید مجاز، خریداری و ذخیره سازی شده است.

او گفت: آموزش عوامل خرید گندم  جزیی جدایی ناپذیر و یکی از ارکان اصلی در راستی ایجاد آمادگی برای ورود به فصل خرید گندم است و هر ساله قبل از شروع خرید گندم طی جلساتی برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور افزود: بر اساس دستور العمل ابلاغی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و به منظور آمادگی تمامی عوامل خرید و نظارت بر سلامت، فرآیند خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی (کلزا)، طی 13 دوره و با حضور 308 نفر منتخب مراکز خرید در محل تعیین شده آموزشی شرکت، دوره های آموزشی کارشناسان کنترل کیفی و کاربران سامانه سیفا و عاملین تشخیص و ذیحساب توسط متخصصین و کارشناسان زبده شرکت برگزار شده است.

امیری زاده در پایان تصریح کرد: در این دوره ها آموزش های لازم برای کار با سامانه سیفا، فرآیندهای کاری و کنترلی، وظایف عوامل تشخیص و ذیحساب، دستورالعمل های کنترل کیفی و خرید گندم آموزش داده شده و دستورالعمل های مربوطه در اختیار شرکت کننده ها قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز