فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز بیان کرد:

زحمات فداکارانه معلمان پشتوانه فردای روشن آینده سازان کشور است

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۵:۵۵
کد خبر: ۸۴۲۸۹۶
زحمات فداکارانه معلمان پشتوانه فردای روشن آینده سازان کشور است
فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: زحمات دلسوزانه و فداکارانه امروز معلمان، پشتوانه فردای روشن آینده سازان کشور است.

به گزارش خبرنگار برنا سرهنگ محسن دالوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از  مدارس حضرت معصومه علیه السلام و آیت الله بهبهانی اهواز و به مناسبت گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: جامعه ای  پیشرفت و مراحل رشد و ترقی را طی می کند که معلمان آن بتوانند به بهترین نحو ممکن با آموزش و پرورش مناسب و صحیح، استعداد دانش آموزان را شکوفا ساخته و به فِعلیت برسانند.

او گفت: معلمان پیشگامان تولید نظم و امنیت در جامعه هستند و میان امنیت و نظم اجتماعی و تعلیم و تربیت تربیت رابطه ای عمیق وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: اگر به جایگاه موثر تعلیم و تربیت در تاریخ سیاسی فرهنگی اجتماعی و اقتصادی این کشور بنگریم، وظیفه همگانی ما نسبت به پاسداشت معلمان و استادان این مرز و بوم صد چندان می شود.

لازم به ذکر است که به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ معلم، سرهنگ"محسن دالوند" فرمانده انتظامی شهرستان اهواز، سرهنگ"کیومرث کشوری" جانشین انتظامی شهرستان، حجت الاسلام"رحیم زاده" رییس عقیدتی سیاسی شهرستان، سرهنگ"محمد باقری" معاون نیروی انسانی و روسای کلانتری ۱۶ و ۱۴  این فرماندهی با حضور در مدارس حضرت معصومه علیه السلام و آیت الله بهبهانی با اهدای شاخه گل از زحمات معلمان قدردانی کردند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز