امروز طی نشستی؛

تفاهم نامه ۴۲ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد اروند با مراکز فنی و حرفه ای منعقد شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۲:۲۵
کد خبر: ۸۴۳۳۷۶
تفاهم نامه ۴۲ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد اروند با مراکز فنی و حرفه ای منعقد شد
تفاهمنامه همکاری به ارزش42 میلیارد و 200 میلیون ریال بین سازمان منطقه آزاد اروند و مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های آبادان و خرمشهر منعقد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند در راستای ارتقای توانمندی، افزایش مهارت نیروی انسانی، به روز رسانی مراکز فنی و حرفه ای منطقه و اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه فی مابین این سازمان و اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان، اقدام به انعقاد چهار نسخه قرار داد به میزان ۴۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نموده که سهم سازمان منطقه آزاد اروند به میزان ۲۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال و سهم اداره کل فنی و حرفه ای استان ۱۲ میلیارد و هفتصد میلیون ریال می باشد.

با توجه به این تفاهمنامه، ظهر امروز جلسه همفکری و تعامل میان دستگاه های اجرایی مربوطه با حضور سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری و مدیران مرتبط با این امر در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

قدرت اله طمیمیان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر امر آموزش در راستای ایجاد اشتغال و مهم ترین راهکار برون رفت از وضعیت موجود اظهار کرد: کلیه مسوولین مربوطه تلاش کنند با روش های اثر بخش مشکلات را در جامعه به حداقل برسانند ما نیز در سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به ظرفیت هایی که در اختیار داریم و با تمام توان در کنارتان خواهیم بود.

او گفت: باید با تشکیل کارگروه های لازم پی گیر مسایل بوده و کارهای انجام شده را رصد کنیم و از هدف گذاری های مد نظر مطلع شده تا بتوانیم نواقص را در مراحل بعدی برطرف کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند همچنین در کنار هم بودن و هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی را رمز موفقیت این طرح دانست.

در همین راستا مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب‌ و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند نیز با بیان این نکته که سازمان منطقه آزاد اروند نقش حامی را داشته و دستگاه های اجرایی هر یک باید به وظیفه ذاتی خود عمل کنند اظهار کرد: با اجرای این طرح ۲۶ حرفه در هشت رشته مختلف به افراد واجد شرایط آموزش داده خواهد شد.

علی الیاسی بیان کرد: جامعه هدف این طرح و اولویت اصلی، مددجویان اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به همراه روستاییان خواهند بود؛ اما اگر ظرفیت بیشتری داشته باشیم، دیگر اقشار جامعه نیز می توانند از این طرح استفاده نمایند که در مجموع امکانات برای ۷۶۰ نفر در این طرح مد نظر قرار گرفته است.

او با اشاره به نگاه آینده نگر و آینده پژوه، افزود: باید با آموزش های صحیح نیاز نسل آینده را هم پاسخ گو باشیم.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند، سرمایه گذاری در راستای جامعه انسانی را عامل رشد خواند و تصریح کرد: باید بر روی جامعه انسانی سرمایه گذاری کرده و واپسگرایی نکنیم؛ یکی از موارد مهمی که جامعه باید به آن توجه ویژه داشته باشند بحث مهارت آموزی است که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز همواره بر آن تاکید داشته است.

لازم به ذکر است که کلیه مدیران اجرایی حاضر در این نشست نیز با بیان نقطه نظرات و راه کارهای مورد اهمیت، به بحث و تبادل نظر در خصوص اجرای این طرح ارزشمند در سطح منطقه آزاد اروند پرداختند به امید تربیت نیروی کار ماهر در سطح منطقه آزاد اروند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز