مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان خبر داد:

۱۲هزار میلیارد ریال وجه گندم به حساب کشاورزان خوزستان واریز شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۹:۵۶
کد خبر: ۸۴۴۷۳۸
۱۲هزار میلیارد ریال وجه گندم به حساب کشاورزان خوزستان واریز شد
مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: 12هزار و 671 میلیارد ریال وجه گندم و کلزای خریداری شده به نرخ تضمینی به حساب کشاورزان استان واریز شد.

محسن صفدری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای خرید گندم (26فروردین ماه) تا 19اردیبهشت، تعداد 91 هزار و 854 محموله گندم به ارزش 13هزار و 6 میلیارد ریال با وزنی بالغ بر 754 هزار تن در سامانه بارگذاری شده است.

او گفت: از این میزان تاکنون مبلغی برابر 11 هزار 826 میلیارد ریال به حساب کشاورزان شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان با بیان این که پنج هزار و 612 محموله محصول کلزا به ارزش 10 هزار و 36 میلیارد ریال به وزن 31 هزار تن در سامانه بارگذاری شده است، افزود: از این مبلغ 845 میلیارد ریال آن به حساب کشاورزان واریز و در دسترس آنان قرار گرفت.

صفدری با اشاره به پرداخت پول وجه گندم و کلزا به کشاورزان خوزستانی، بیان کرد:  12هزار و 671 میلیارد ریال وجه گندم و کلزای خریداری شده به نرخ تضمینی به حساب کشاورزان استان واریز شد.

او ادامه داد: از ابتدای فصل برداشت گندم و کلزا در استان خوزستان، بانک کشاورزی به منظور تسریع و تسهیل در کار کشاورزان، با فعال سازی باجه های ویژه پرداخت، اقدام به بارگذاری فهرست های های تحویلی از محل مرکز خرید گندم به بانک کرد.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان در پایان بیان کرد: در سال جاری و برحسب ضرورت و جلوگیری از مغایرت های احتمالی و مساعدت به کشاورزان، بانک کشاورزی با هماهنگی شرکت بازرگانی دولتی ایران، با افتتاح حساب طرح حامی گندم ضمن برخورداری کشاورزان از سود روز شمار، در صورت رسوب منابع گندم، تسهیلات ارزان قیمت دریافت خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز