سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان خبر داد:

انتخابات هیات مدیره انجمن داستان آبادان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۹:۲۰
کد خبر: ۸۴۵۲۳۴
انتخابات هیات مدیره انجمن داستان آبادان برگزار می شود
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از برگزاری دوره جدید انتخابات هیات مدیره انجمن داستان این شهرستان خبر داد.

مسعود سهیم پور معرفی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان اظهار کرد: برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی داستان نویسی با عنایت به ظرفیت بالای شهرستان و با هدف متمرکز کردن فعالیت های این رشته و پاسخ به پیگیری علاقمندان توسط نویسندگان شهرستان همیشه مورد توجه بوده است.

او گفت: همدل بودن در انجام کار برای انجمن، ارایه طرح و برنامه های پیش رو، داشتن خروجی و نتیجه، استفاده از پتانسیل و جذب جوانان و جوان گرایی و برپایی کلاس های آموزشی و دعوت از اساتید این رشته می تواند انجمن داستان را متحول و به روز کند.

معرفی به برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن داستان آبادان اشاره کرد و افزود: از همه علاقمندان به ادبیات داستانی دعوت به عمل می آید در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم برای کاندیداتوری، مدارک خود را به بخش فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان تحویل نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در باره شرایط لازم  برای کاندیداتوری در این انجمن  گفت: شرایط سنی، 25 سال برای متاهلین 27 سال برای مجردین و نداشتن اشتهار به فساد اخلاقی از جمله مواردی است که برای کاندیداها در نظر گرفته شده است.  

او مدارک لازم برای ثبت نام را؛ دو قطعه عکس، کپی از تمام صفحات شناسنامه، تصویر کارت پایان خدمت و کارت ملی یا ارایه معرفی نامه دانشجویی ذکر کرد.

معرفی در پایان افزود: آخرین مهلت تحویل مدارک 20 خرداد ماه جاری و زمان برگزاری انتخابات داستان ساعت 19 بعد از ظهر روز جمعه  هفتم  تیرماه جاری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز