مدیر کل بیمه سلامت خوزستان بیان کرد:

وزارت نفت بیمه شدگان سلامت را قبول ندارد/نیمی از جمعیت خوزستان تحت پوشش بیمه سلامت است

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۸:۰۱
کد خبر: ۸۴۶۹۱۸
وزارت نفت بیمه شدگان سلامت را قبول ندارد/نیمی از جمعیت خوزستان تحت پوشش بیمه سلامت است
مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: بیمارستان نفت با ما قرارداد ندارد زیرا باید با نرخ دولتی شرایط را بپذیرند و فرانشیز کمتری دریافت کنند اما وزارت نفت دراین‌باره هنوز تصمیم‌گیری نکرده و حاضر به قبول تعرفه‌های دولتی برای بیمه‌شدگان سلامت نیست.

علی خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اهواز با اشاره به اینکه تقریبا یک‌ میلیون و 350 هزار نفر بیمه‌ شده روستایی در خوزستان داریم، اظهار کرد: یکی از اهداف ما در آغاز کار تسویه بدهی‌ها با مراکز طرف قرارداد بود که با رایزنی‌های صورت گرفته در سال 97 حدود پنج هزار و 300 میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

او گفت: این مبلغ میزان بدهی بیمه سلامت خوزستان تا پایان دی‌ماه 97 است که سه‌ماهه پایانی در سال جدید محاسبه و پرداخت می‌شود.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به افزایش جمعیت بیمه‌شدگان در خوزستان، توضیح داد: امسال براساس توافقی که در راستای تجمیع بیمه‌ها با کمیته امداد انجام شد، مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند تا از این‌ پس با دفترچه‌های بیمه سلامت از خدمات درمانی استفاده کنند.

خسروی ادامه داد: تعداد مددجویان تحت پوشش بیمه کمیته امداد حدود 75 هزار نفر است که به بیمه سلامت افزوده می‌شود.

او یادآور شد: در حال حاضر جمعیت بیمه‌شدگان ما در خوزستان حدود دو میلیون و 400 هزار نفر است که برابر نیمی از جمعیت استان خوزستان به‌حساب می‌آید که از این تعداد یک میلیون و 350 هزار نفر روستایی و مابقی شهری هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان در پایان با بیان اینکه اکنون حدود یک هزار و 892 مرکز طرف قرارداد این بیمه در خوزستان فعال است، افزود: با این‌ وجود همچنان بیمارستان نفت با ما قرارداد ندارد چرا که باید با نرخ دولتی شرایط را بپذیرند و فرانشیز کمتری دریافت کنند اما وزارت نفت در این‌ باره هنوز تصمیم‌ گیری نکرده و حاضر به قبول تعرفه‌های دولتی برای بیمه‌شدگان نیستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز