مدیر مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عصمت شادگان خبر داد:

۱۱ هزار نفر به مرکز مشاوره خانواده آموزش و پرورش شادگان مراجعه کردند

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۹:۳۵
کد خبر: ۸۴۸۳۰۲
۱۱ هزار نفر به مرکز مشاوره خانواده آموزش و پرورش شادگان مراجعه کردند
مدیر مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عصمت شادگان گفت: درسال گذشته بیش از ۱۱ هزار نفر به مرکز مشاوره روانشناختی عصمت اداره آموزش و پرورش شادگان مراجعه کردند.

حسین رحیم زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان، اظهار کرد: هدف از ایجاد مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آسایش و رفاه و خدمت به دانش آموزان، همکاران فرهنگی و همشهریان است.

او گفت: در این مرکز خدمات مشاوره برای دانش آموزان و خانواده ها در نظر گرفته شده و فرصت و راهکار مناسبی برای خانواده است که دانش آموزان را با آسیب های اجتماعی آشنا و آنها را آگاه کنند.

مدیر مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عصمت شادگان افزود: این تعداد مراجعین شامل چشم پزشکی ۱۲۰۴ نفر، شنوایی سنجی ۱۱۰۰ نفر، کار درمانی ۱۴۶۵ جلسه نیم ساعته، گفتارذدرمانی ۷۷۱ جلسه، روانپزشکی ۹۳۰ نفر، روان درمانی۵۶۶ نفر، رفتار درمانی ۸۸ نفر، خانواده درمانی ۲۸۳ نفر، تست کودک و نوجوان ۵۲۶ نفر، ژنتیک ۱۱۲ نفر، مشاوره تحصیلی و کنکوری۴۲۹۰ نفر، اختلالات یادگیری ۵۶۳ جلسه، ارتوپد ۳۵۰ نفر، مشاوره زوجین و آستانه طلاق بیش از ۳۰۰ نفر می باشد.

رحیم زاده اضافه کرد: در این مرکز مشاوره، موضوعاتی همچون اختلالات یادگیری و مشکلات خانوادگی بررسی و راهکارهای لازم را ارایه می دهند.

مدیر مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عصمت شادگان در پایان خاطرنشان کرد: تمام مددجویان بهزیستی و کمیته امداد این شهرستان از تمام خدمات چشم پزشکی، شنوایی سنجی، روانپزشکی، کار درمانی و بقیه خدمات را به صورت مستمر و قریب به هشت سال تمام از این مرکز دریافت می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز