پس از چند دهه انتظار و حسرت؛

پـروژه سـاحل سـازی اروندرود اجرایی می شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۶:۰۵
کد خبر: ۸۴۹۲۲۵
پـروژه سـاحل سـازی اروندرود اجرایی می شود
شهـردار آبادان از اجـرایی شـدن عملیـات سـاحل سازی اروندرود در سال جاری خبر داد.

حسین حمیدپور در حاشیه جلسه امروز با موضوع ساحل سازی اروند رود در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: طی چند دهه گذشته موضوع ساحل سازی اروند رود بارها در محافل عمومی و اداری آبادان مطرح شد، اما به دلایل مختلف هیچ وقت این پروژه به مرحله اجرا نرسید.

او گفت: این بار با پیگیری های خوبی که از سوی مسوولان به ویژه نمایندگان محترم آبادان در مجلس صورت گرفت، سازمان برنامه و بودجه اعتباری به این منظور اختصاص داده که با آن می توان فاز اول این پروژه را آغاز کرد.

شهردار آبادان افزود: زیباسازی منظر شهری و ایجاد اماکن تفریحی، تجاری و خدماتی از جمله ی اهداف احداث ساحل رودخانه اروند است، ضمن اینکه می تواند به محلی برای درآمدهای پایدار و استقلال مالی شهرداری آبادان نیز تبدیل شود.

مدیر سامانه شهری آبادان توضیح داد: این پروژه در سه فاز و از بازار ماهی فروشان تا بیمارستان شطیط ادامه دارد. مساحت تقریبی پروژه ساحل سازی اروند ۲۷ هکتار و طول آن حدودا سه کیلومتر است که برای فاز نخست آن ۱۱ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

حمیدپور  بیان کرد: مقدمات ساحل سازی شامل عملیات تثیبیت بستر رودخانه، جداره سازی، فضای سبز و بررسی ملاحظات امنیتی به زودی انجام خواهد شد.

شهردار آبادان در پایان افزود: ما بسیار امیدواریم با همت و تلاش جمعی و با توجه به صمیمیت حاکم در میان مسوولان و همت و اراده ای که در جلسه هماهنگی نشان دادند، هر چه سریع تر شاهد بهره برداری از فاز  نخست پروژه ساحل سازی اروند  باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز