مدیر کل غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور بیان کرد:

یک میلیون و ۲۴۰ هزار تن گندم مازاد خوزستانی ها ذخیره سازی شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۱:۱۶
کد خبر: ۸۵۰۹۵۳
یک میلیون و ۲۴۰ هزار تن گندم مازاد خوزستانی ها ذخیره سازی شد
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از یک میلیون و 240 هزار تن محصولات کشاورزی به صورت تضمینی خریداری شده است.

خدارحم امیری زاده امروز یک شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: تا کنون بیش از یک میلیون و 240 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزانی خوزستانی به صورت تضمینی خریداری شده و ذخیره سازی می شود.

او با اعلام افزایش خرید گندم در خوزستان، گفت: با آغاز برداشت گندم در مناطق شمالی خرید تضمینی تا پایان تیر ماه در استان ادامه خواهد یافت و با پایان یافتن برداشت گندم از مناطق جنوبی و مرکزی، کد های مراکز بسته و مراحل انتقال گندم های خریداری شده به سیلوهای استاندارد شدت خواهد گرفت.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور مقدار خرید دانه روغنی کلزا در استان را 43 هزار تن اعلام کرد و افزود: این میزان خرید توسط مراکز تعیین شده درسطح استان سریعا به کارخانجات روغن کشی انتقال خواهد یافت.

امیری زاده بیان کرد: از ابتدای فصل خرید گندم تا کنون با پایش مداوم و نظارت واحدهای حراستی، از اموال مردم و دولت صیانت شده و با برنامه ریزی های مدونی که در ستاد خرید استان صورت گرفته از فعالیت دلالان و قاچاقچیان گندم جلوگیری به عمل آمده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور در پایان تصریح کرد: این گندم متعلق به مردم است و باید از طریق انتقال و فروش، به دست مردم برسد که به همین منظور سامانه هایی توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران طراحی و بکارگیری شده است تا حاصل دسترنج این مردم بدست سایر هموطنان از طریق مبادی قانونی برسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز