نماینده برنامه جهانی غذا(WFP) سازمان ملل در ایران بیان کرد:

۱۲هزار بسته غذایی سازمان ملل تحویل هلال احمر خوزستان شد+ببینید

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۹:۲۱
کد خبر: ۸۵۰۹۶۲
۱۲هزار بسته غذایی سازمان ملل تحویل هلال احمر خوزستان شد+ببینید
نماینده برنامه جهانی غذا(WFP) سازمان ملل در ایران گفت: 12هزار بسته غذایی برنامه جهانی غذا(WFP) سازمان ملل تحویل هلال احمر خوزستان شد.

نگار گرامی امروز یک شنبه در گفت وگو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: این محموله غذایی به ارزش 600 هزار دلار به هلال احمر خوزستان برای توزیع در مناطق سیل زده تحویل شد.

او گفت: با توجه به سیل مخرب اخیر در استان خوزستان، بودجه ای از منابع اضطراری برنامه جهانی غذا در حدود 600 هزار دلار برای تهیه بسته های غذایی تخصیص شد.

نماینده برنامه جهانی غذا(WFP) سازمان ملل در ایران افزود: امروز 12هزار و سیصد بسته غذایی شامل 10 قلم مواد غذایی، مشابه بسته های یک ماهه جمعیت هلال احمر از داخل کشور تهیه و به خوزستان ارسال شد.

گرامی بیان کرد: این بسته های غذایی برای خانواده چهار نفره آماده شده و بخشی از آن امروز به صورت نمادین در روستای سید ظاهر منطقه بامدژ اهواز توزیع شد.

نماینده برنامه جهانی غذا(WFP) سازمان ملل در ایران در پایان تصریح کرد: برنامه جهانی غذا بیشتر برنامه های خود را در راستای حمایت از پناهندگان عراقی و افغانی در ایران انجام می دهد و با توجه به وسعت سیل در کشور و به ویژه در استان خوزستان و عطف به اعلام نیاز جمعیت هلال احمر، اقدام به تهیه بسته های غذایی برای سیل زدگان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز