مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان خبر داد:

پذیرش ۱۶۶ پرونده استخدام در آموزش و پرورش شادگان

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۶:۳۸
کد خبر: ۸۵۸۹۲۳
پذیرش ۱۶۶ پرونده استخدام در آموزش و پرورش شادگان
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان از پذیرش 166 پرونده استخدام در آموزش و پرورش شادگان خبر داد.

عزیز مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: 166 پرونده استخدام در آموزش و پرورش شادگان پذیرش شد که از این تعداد 72 پرونده سرباز معلم و 93 پرونده آموزش یار و آموزش دهنده سواد آموزی را شامل می شود.

او گفت: با توجه به دستورالعملی که فروردین ماه سال جاری ابلاغ شد، تنها یک مربی از مربیان پیش دبستانی واجد شرایط جذب بوده و به غیر از آن، پرونده ای از طریق پیش دبستانی مورد پذیرش قرار نگرفت.

مدیر آموزش و پرورش شادگان افزود: به دنبال جلسه نماینده محترم با وزیر آموزش و پرورش، امیدواریم الحاقیه ایی به دستور العمل مذکور اضافه شود که در آن صورت شرایط جذب آسانتر شده و مربیان، آموزش دهندگان و سرباز معلمان بیشتری را شامل شود.

به گزارش برنا، پیگیری های صورت گرفته از سوی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و ریاست اداره آموزش و پرورش شادگان در جلسه با وزیر آموزش و پرورش به نتیجه رسیده اما دستورالعمل اجرایی هنوز صادره نشده، به همین منظور و با توجه به استعفای وزیر آموزش و پرورش و منعکس نمودن موضوع به معاونین خود، مربیان و سرباز معلمان متقاضی در انتظار ابلاغ دستور العمل مورد توافق هستند که انتطار می رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز