معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خبر داد:

خسارت واحدهای تولیدی سیل زده تا پایان تیر ماه جبران می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۲:۲۱
کد خبر: ۸۶۲۵۹۱
خسارت واحدهای تولیدی سیل زده تا پایان تیر ماه جبران می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از جبران خسارت واحدهای تولیدی سیل زده تا پایان تیرماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نورالله حسن زاده در نشست قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه تلاش می‌شود تا پایان تیر ماه سال جاری نسبت به جبران خسارت واحدهای تولیدی در خوزستان اقدام شود، اظهار کرد: برخی از واحدهای صنعتی به دلیل آبگرفتگی در شهرک صنعتی شماره دو اهواز و قطع بودن راه ارتباطی به صورت غیر مستقیم از سیلاب خسارت دیدند.

او گفت: برخی واحدها نیز با وجود اینکه آب وارد واحد صنعتی آنها نشد اما امکان فعالیت نداشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: برخی واحدهای تولیدی هم به دلیل نبود مواد اولیه با توجه به مشکلات سیلاب امکان تولید نداشتند و در این زمینه دچار خسارت شدند.

حسن زاده بیان کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات این واحدهای صنعتی کار گروهی برای پایش مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شده که در آن خسارت همه واحدهایی که مستقیم دچار خسارت شده‌اند بررسی و میزان خسارت آنها برآورد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در پایان تصریح کرد: واحدهایی که در حوزه میراث فرهنگی نیز دچار مشکل شده‌اند، باید از سوی این میراث میزان خسارت‌ها اعلام شود زیرا آمار اعلام شده با واقعیت‌ها اندکی متفاوت بوده است.

لازم به ذکر است که اوایل فروردین سال جاری به دلیل طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه سیلاب در مناطق حاشیه ای این رودخانه ها جاری شد.

بر اساس گزارش جمعیت هلال احمر خوزستان ۲۱ شهرستان خوزستان در فروردین امسال دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند و در جریان این سیلاب به ۲۵۰ هزار نفر امدادرسانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز