مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان در گفت و گو با برنا تایید کرد:

استاندار خوزستان مجددا تحت عمل جراحی قرار گرفت

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۱:۰۵:۳۳
کد خبر: ۸۶۷۰۱۷
استاندار خوزستان مجددا تحت عمل جراحی قرار گرفت
مدیر کل روابط عمومی و امور ین الملل استانداری خوزستان گفت: عصر امروز استاندار خوزستان مجددا تحت عمل جراحی روده قرار گرفت و در حال حاضر شرایط ایشان مساعد است.

سعید رضوانی امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا ضمن تایید عمل جراحی مجدد استاندار خوزستان، اظهار کرد: با تشخیص پزشکان، این دومین عمل استاندار خوزستان طی دو هفته گذشته تا کنون است.

او با بیان اینکه استاندار خوزستان عصر امروز به دلیل چسبندگی روده تحت عمل جراحی مجدد قرار گرفت، گفت: با وجود تاکید و توصیه پزشک معالج مبنی بر گذراندن دوره نقاهت در بیمارستان، اما استاندار خوزستان با توجه به حجم بالای کاری و حساسیت‌های موجود، ساعتی پیش در محل کار حاضر شده تا از نزدیک بر روند فعالیت های حوزه استانداری نظارت داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به جلسات و سرکشی های پی در پی استاندار خوزستان به خصوص در هفته گذشته، افزود: متاسفانه پس از عمل اول(دو هفته گذشته) علیرغم توصیه های پزشکی مبنی بر گذران دوره نقاهت، به دلیل عدم استراحت کافی و رعایت شرایط دوران نقاهت، استاندار خوزستان مجددا از ناحیه روده دچار التهاب و درد شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

رضوانی بیان کرد: حال فعلی استاندار مساعد است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

لازم به ذکر است که هفته گذشته(8 تیرماه) فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که غلامرضا شریعتی را روی تخت در حال پیگیری کارها نشان می داد که باواکنش های مختلفی در فضای مجازی مواجه شد.

در همین راستا روابط عمومی استانداری خوزستان طی اطلاعیه ایی خبر از عمل جراحی استاندار و پیگیری امور استانداری در دوران نقاهت ایشان در محل کار را شفاف سازی کرده بود.

پیش از این نیز استاندار خوزستان در جریان سیلاب اخیر بیش از یک ماه با حضور شبانه روزی در محل کار، از نزدیک نسبت به راهبری و پیگیری بحران سیل اقدام کرده بود که خوشبختانه بحران سیلاب بدون تلافات جانی به پایان رسید.

 

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
استنداری با این دلسوزی کمتر پیدا میشود
انشالله خدا برایش جبران کند
در هنگام سیل وحتی چند ماه قبلش گوشه ای از تلاشش را دیدم
خدا عوض خیر دهد
سید یعقوب خلف زاده
|
-
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
باسلام.خداوندشفای عاجل بفرماید.استاندار انسان شریفی است.
مبنو
|
-
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
من براش دعا می کنم.
... خیلی زحمت کشیدن مرتب درکنار سیل زده ها بودن. مقایسه کنیم با شمال اون مسئولشون رفته بودن سفر خارج کشور.
ایشاالله خدا شفا بده.مردم خوزستان با همه ی مصیبت ها خوب کنار هم هستن وبه هم کمک می کنن.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز