رییس سازمان تبلیغات اسلامی شادگان بیان کرد:

۷۴ هیات مذهبی در شادگان فعالیت دارند

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۰:۲۵
کد خبر: ۸۶۹۵۴۳
۷۴ هیات مذهبی در شادگان فعالیت دارند
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شادگان گفت: در حال حاضر بیش از 74 هیات مذهبی در شهرستان شادگان فعالیت دارند که همه از سامانه طوبی مجوز دریافت کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جزایری اصل در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان، اظهار کرد: در شهرستان شادگان 74 هیات مذهبی شناسایی شده که از این تعداد 59 هیات در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی ثبت و دارای کد فعالیت هستند و مابقی هیات ها نیز در حال تکمیل پرونده می باشند.

او گفت: شهرستان شادگان با ظرفیت خوبی در بخش علمای بومی دارد، در جایگاه اعزام مُبلغ به شهرستان های مجاور رسیده است و سعی کرده ایم در مساجد و تکایا از ظرفیت بومی شهرستان استفاده شود.

جزایری اصل افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی است تحت نظر بیت رهبری و در بخش‌های مختلفی چون فرهنگی، قرآنی و آموزشی فعالیت دارد که از جمله فعالیت های فرهنگی این  سازمان در شهرستان می توان به برگزاری  دوره های آموزشی گروه های هدف اشاره  کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شادگان در پایان بیان کرد: در این دوره‌ها روحانیون، مداحان، فرهنگیان، مسوولان هیات‌های شهرستان و مبلغین دوره‌های آموزشی را بر اساس ظرفیت های موجود پشت سر می‌گذرانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز