مدیر عامل سد و نیروگاه دز اندیمشک در گفت و گو با برنا بیان کرد:

خسارت آتش سوزی سد دز جزیی بود/خبرنگاران همواره با صداقت اقدام به انتشار مطالب کرده اند

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۵:۵۹
کد خبر: ۸۷۶۱۴۷
خسارت آتش سوزی سد دز جزیی بود/خبرنگاران همواره با صداقت اقدام به انتشار مطالب کرده اند
مدیر عامل سد و نیروگاه دز اندیمشک گفت: حریق در سد و نیروگاه دز با کمترین خسارات وارده مهار شده و وضعیت سد مطلوب و پایدار است.

 سعید رئوفی نسب امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: آتش سوزی جزیی در سد دز اندیمشک مهار شد و خسارتی جزیی در پی داشته است.

 او با شرح این حادثه گفت: حدود ساعت ۱۵ دیروز دوم مرداد ۹۸ دستگاه فیلتراسیون روغن ترانس که متعلق به پیمانکار بوده در مقابل نیروگاه دچار حریق شده است.

 مدیرعامل سد و نیروگاه دز اندیمشک افزود: در پی این حادثه نیروهای امدادی مجموعه سد دز در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شده و با کمک آتش‌نشانان اندیمشک، پایگاه وحدتی و دزفول اقدام به اطفای حریق کردند.

 رئوفی با بیان اینکه این حریق در مقابل نیروگاه سد دز بود بیان کرد: با تلاش نیروهای آتش نشانی، نیروگاه سد دز دچار حریق نشد و از سرایت آتش به نیروگاه جلوگیری به عمل آمد و با کم ترین خسارت وارده آتش خاموش شد.

 او با اشاره به اینکه دستگاه حاوی روغن بود، اضافه کرد: این موضوع قدری کار اطفا را دشوار کرده و اطفای کامل حدود سه ساعت به طول انجامید و با تلاش نیروهای امدادی آتش با کم ترین خسارات وارده به سد و نیروگاه مهار شد.

مدیر عامل سد و نیروگاه دز با قدردانی از زحمات خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان اندیمشک بیان کرد: خبرنگاران همواره در کنار مجموعه سد و نیروگاه دز اندیمشک بوده و با صداقت اقدام به انتشار مطالب کرده اند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز