رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

قدردان اقدامات دولت در اندیمشک هستیم/از تنگناهای پیش روی دولت مطلعیم/لزوم تسریع در بهره‌برداری بیمارستان الوار گرمسیری

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۱:۱۷
کد خبر: ۸۸۱۳۱۰
قدردان اقدامات دولت در اندیمشک هستیم/از تنگناهای پیش روی دولت مطلعیم/لزوم تسریع در بهره‌برداری بیمارستان الوار گرمسیری
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از تنگناهای پیش روی دولت مطلع هستیم و همه یک صدا و واحد باید به رفع این تنگناها پرداخته و مسیر توسعه را هموار کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، فریدون حسنوند بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مسایل و طرح های مختلف شهرستان اندیمشک که با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه و پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک و جمعی از مدیران کل ادارات خوزستان برگزار شد اظهار کرد: هم صدایی و هم نوایی در خدمت رسانی در اندیمشک طنین انداز شده و همه دوشادوش هم و با تلاش شبانه روزی در راه خدمت به مردم، گام برداشته اند.

او، تسریع در به اتمام رسیدن پروژه های اشتعال زا را اولویت اول شهرستان اندیمشک، استان و کشور دانست و افزود: دغدغه اصلی مردم اشتغال بوده و همه باید در کنار هم به رفع این دغدغه کمک کنیم.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدامات استانداری خوزستان و دولت تدبیر و امید در شهرستان اندیمشک، بیان کرد: در حوزه وزارتخانه‌های نفت و نیرو اقدامات تاثیرگذاری در استان خوزستان انجام شد و ما همواره قدردان خدمات دولت هستیم‌.

حسنوند، با اشاره به نقش پروژه هایی مانند، سد جریانی، نیروگاه دوم دز، کارخانه فولاد، دو واحد پتروشیمی، سد بالارود در توسعه شهرستان اندیمشک و کشور تصریح کرد: با تکمیل این پروژه ها مشکلات اشتغال در شهرستان کاهش چشم گیر داشته و موجب ایجاد روحیه امید در جامعه شده و می شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:  سد دز و کرخه با ظرفیت عظیم خود بیش از  هشت هزار هکتار از اراضی اندیمشک را به شبکه آب رسانی متصل کرده و با افتتاح سد بالارود به عنوان مهم‌ترین سد در اندیمشک بیش از ۱۱ هزار هکتار از اراضی شهرستان از شبکه آبیاری مناسب بهره‌مند خواهند شد.

حسنوند با بیان اینکه به دلیل سیلاب آب‌گیری و تکمیل سد بالارود به تعویق افتاد، بیان کرد: سد معیشتی بالارود، اندیمشک را به یکی از مهم‌ترین قطب‌های تولید محصولات زراعی مبدل خواهد کرد و می تواند بخشی از دغدغه شهرستان در حوزه اشتغال را رفع کند.

او ادامه داد: شهرستان اندیمشک با توجه به موقعیت جغرافیایی و دروازه ورودی استان خوزستان و دارا بودن دو دریاچه دز و کرخه در کنار مناطق گردشگری همچون منگره، از ظرفیت مناسب برای توسعه این حوزه برخوردار است و می‌تواند با سرمایه‌گذاری در این بخش به یک پایلوت برای کشور تبدیل شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر لزوم بهره‌برداری بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک افزود: ضرورت دارد با توجه به ردیف بودجه ملی و حضور شهروندان استان‌های مجاور در اندیمشک برای پیگیری درمان، روند اجرایی بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابه اندیمشک تسریع شود.

حسنوند خدمات اندیمشک به زوار اربعین، مسافرین، مهمانان نوروزی و راهیان نور را ملاک مهمان‌نوازی استان خوزستان دانست و تصریح کرد: اندیمشک به عنوان ورودی استان خوزستان دارای ظرفیت های فراوانی برای پذیرایی و میزبانی هم وطنانمان است.

او با اشاره به  تنگناهای موجود در کشور و پیش‌روی دولت اظهار کرد: برای توسعه صرفا به دنبال تخصیص اعتبارات از محل اعتبارات دولتی نخواهیم بود و در زمینه سرمایه‌گذاری در شهرستان، استان و کشور با حمایت از مسوولین به دنبال جذب سرمایه‌گذاران هستیم.

حسنوند با بیان اینکه هم‌نوایی و همراهی در اندیمشک برای توسعه طنین انداز شده، افزود: برخی مخالف وحدت و هم‌صدایی هستند و فرهنگ مردم اندیمشک همراهی، هم‌صدایی و وحدت برای توسعه منطقه و کشور است.

رییس کمیسیون انرژی مجلس در پایان تصریح کرد: ایجاد امید در جامعه لازم و ضروری است و ما با انجام پروژه های متعدد و آگاهی بخشی در این خصوص این روحیه را به مردم انتقال می دهیم.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز