در مراسم تجلیل از تشکل های مردم نهاد حوزه زنان فعال در دوره بحران سیل خوزستان مطرح شد:

سمن ها مکمل دستگاه های اجرایی هستند/نقش تاثیرگذاری تشکل های مردم نهاد در بحران سیلاب خوزستان

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۳:۲۸
کد خبر: ۸۸۲۲۷۲
سمن ها مکمل دستگاه های اجرایی هستند/نقش تاثیرگذاری تشکل های مردم نهاد در بحران سیلاب خوزستان
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: سمن ها به عنوان مکمل دستگاه های اجرایی هستند و می توانند با ارتباط منسجم با گروه های مختلف اجتماعی موجب کاهش و حل بسیاری از مشکلات به ویژه در مناطق کم برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آیین تجلیل از سمن های حوزه بانوان که در بحران سیل ابتدای امسال در استان فعالیت داشتند در محل اداره ورزش و جوانان خوزستان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و مسوول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و اعضای سمن های حوزه زنان برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری در این مراسم با اشاره به نقش بانوان و فعالان اجتماعی در جریان سیل فروردین ماه گذشته خوزستان اظهار کرد: سمن ها در این بحران پا به پای مسوولان و اقشار مختلف مردم به صحنه آمدند و در راستای کاستن آلام مردم نقش تاثیرگذاری  داشتند.

علی حسین حسین زاده افزود: سمن ها به عنوان مکمل دستگاه های اجرایی هستند و می توانند با ارتباط منسجم با گروه های مختلف اجتماعی موجب کاهش و حل بسیاری از مشکلات به ویژه در مناطق کم برخوردار شوند.

در این مراسم مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان نیز اظهار کرد: سیل امسال در خوزستان یکی از بزرگترین سیل های دهه های اخیر بود و مدیریت آن با توجه به مدت زمان و ابعاد گسترده آن سخت بود اما تلاش کردیم خسارت ها را کاهش دهیم و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

سعید رضوانی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای این بحران رویش سرمایه های اجتماعی بود که در سیل به وقوع پیوست و همه اقشار برای کاهش آلام مردم به میدان آمدند و جوانان و بانوان در تشکل های مختلف حضور موثری در این دوران داشتند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری در پایان بیان کرد: از همه مسوولان و گروه هایی که در این بحران تلاش داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم قدر این اقدامات دانسته شود و این خدمات به اقشار مختلف به ویژه بانوان در مقاطع غیر از بحران نیز تداوم داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز