سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان بیان کرد:

تجلیل از بزرگان فرهنگ و هنر در زمان حیات آنان باید صورت پذیرد

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۷:۳۰:۰۵
کد خبر: ۸۸۵۵۱۱
تجلیل از بزرگان فرهنگ و هنر در زمان حیات آنان باید صورت پذیرد
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان گفت: حمایت از قشر هنرمند، خصوصا هنرمندان پیشکسوت باید در زمان حیات آنان صورت بگیرد تا آنان با خیالی آسوده تر به ترویج تجارب خود و پرورش و تربیت هنرمندان متعهد و جوان تر اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، حجت الاسلام و المسلمین حیدر حجتی نیا با حضور در مراسم ترحیم زنده یاد استاد"سید علی موسوی نژاد" هنرمند پیشکسوت و مداح فقید مسجدسلیمانی طی سخنانی ضمن ابراز همدردی و تسلیت با جامعه هنری شهرستان از آن مرحوم  به عنوان مداح و هنرمندی ارزشمند و مظلوم یاد کرد.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با بیان اینکه جایگاه هنر ناب و متعهد و استفاده صحیح در مداحی ها می تواند تاثیر بسزایی در تبین و تفهیم شایسته تر شعایر مذهبی داشته باشد افزود: در صورتی که بسترها برای رشد و اعتلای هنرمندان شهرستان فراهم شده بود، شاید شاهد خلق آثار ماندگارتری از این مرحوم و سایر پیشکسوتان این عرصه بودیم، از این رو ایشان ذاکر اهل بیت و هنرمندی مظلوم بود.

حجتی نیا در پایان بیان کرد: حمایت از قشر هنرمند، خصوصا هنرمندان پیشکسوت باید در زمان حیات آنان صورت بگیرد تا آنان با خیالی آسوده تر به ترویج تجارب خود و پرورش و تربیت هنرمندان متعهد و جوان تر اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز